Susanna Lliberós i Cubero, premi de Comunicació i Difusió Cultural dels XV guardons de la Crítica de l’Institut Interuniversitari de Filologia Valenciana
Com a reconeixement a la tasca periodística de la periodista vila-realenca al capdavant del programa Pròxima parada, que s’emet per la ràdio d’À Punt cada dia
La presentadora de la ràdio d’À Punt Susanna Lliberós ha rebut aquest matí el premi de Comunicació i Difusió Cultural dels XV Premis de la Crítica de l’Institut Interuniversitari de Filologia Valenciana. Enguany l’acte de lliurament del guardó s’ha celebrat a l’Aula Magna de la Facultat de Filologia i Lletres de la Universitat d’Alacant.
L’objectiu d’aquests guardons és premiar publicacions o activitats relacionades, o bé per autoria o bé per temàtica, amb la Comunitat Valenciana.
Susanna Lliberós i Cubero, conductora del programa Pròxima parada de la ràdio d’À Punt, ha estat guardonada amb el premi de Comunicació i Difusió Cultural dels XV premis de la Crítica de l’Institut Interuniversitari de Filologia Valenciana. El guardó reconeix la tasca periodística de la periodista vila-realenca al capdavant del programa Pròxima parada, que s’emet per la ràdio d’À Punt cada dia.
Susanna Lliberós (Vila-real, 1973) fa més de 20 anys que es dedica al periodisme i la comunicació especialment en la ràdio, i sempre en valencià. Com a poeta, Susanna Lliberós ha publicat diversos poemaris i ha rebut guardons per la seua obra, com ara el Premi de Poesia 25 d'Abril Vila de Benissa.
El programa que presenta en l’actualitat, Pròxima parada, és el magazín de les vesprades de la ràdio d’À Punt, que s’emet cada dia de 16:00 a 20:00 hores i ofereix una repassada per l’actualitat, l’entreteniment, la divulgació i la informació de proximitat amb rigor i amb sentit de l’humor.
“M’apassiona la comunicació i no entenc el món sense cultura. A més la nostra llengua té una importància cabdal en la meua vida. Per tant és un gran honor rebre aquest premi venint de qui ve – ha assenyalat Susanna Lliberós – Aquest reconeixement m’encoratja a seguir fent la feina des de la responsabilitat i el respecte absolut als oients”.
La resta de premiats en aquesta edició són Joan Benesiu (Creació Literària), Maria Dolors Pellicer (Literatura Infantil i Juvenil), Pep Cortés i Ananda Dansa (Arts escèniques i Audiovisual) i Vicent Bataller (Estudis Lingüístics).
Els premis, de periodicitat bianual, es lliuren cada edició en una universitat valenciana diferent. L’acte acadèmic de lliurament dels premis ha inclòs una conferència a càrrec de Daniel Climent Giner, professor de Ciències de la Natura, investigador i divulgador etnobotànic.
Més llegit
-
Entra en vigor este dimarts el registre obligatori per als lloguers turístics de curta duració
-
Feijóo inicia una ronda de contactes amb els socis de Sánchez per a una possible moció de censura
-
Comença la comissió d’investigació de la dana a les Corts
-
L’alcaldessa de València, María José Catalá, celebra l’inici d’unes obres “transformadores” en Pérez Galdós i Giorgeta
-
El veïnat de Museros denuncia inseguretat i insalubritat a causa de l’ocupació de catorze adossats des del 2023
-
Un jove d'Alacant denuncia una agressió homòfoba al centre de la ciutat
Més vist
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
-
La lluita del Club Sirenas de Catarroja
-
30.06.2025 | Informatiu nit
-
30.06.2025 | Informatiu migdia
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
-
Últimes operacions per a convertir un barco en vivenda turística a la platja de Sueca (III)
Més escoltat
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
01.07.2025 | Les notícies del migdia
-
30.06.2025 | Queda’t amb El GastroTurista | Binhui Jiang
-
01.07.2025 | Amunt i avall | Quarta Part