L’ascens a Segona Divisió es juga en la televisió d’À Punt
‘La finestra esportiva’ retransmet aquest cap de setmana els decisius duels del Castelló i l’Eldenc per a competir la temporada que ve en la Divisió de Plata del futbol espanyol
El dissabte i el diumenge des de les 20:00 h el CE Castelló i el CE Eldenc juguen contra l’Agrupació Esportiva Alcorcón i el Real Madrid Castella respectivament, per a competir la pròxima campanya en la Segona Categoria Professional del futbol nacional.
Seguim la prèvia de l’Alcorcón-Castelló amb l’especial Pam-pam orellut
D’una banda, l’equip alb-i-negre haurà de buscar la victòria al camp de l’Alcorcón el dissabte després de l’empat a zero a Castàlia el cap de setmana passat, un partit que es va poder veure a través de la televisió d’À Punt. Els d’Albert Rudé estan obligats a guanyar al Municipal de Santo Domingo per a tornar a la divisió de plata.
El duel es podrà seguir el dissabte 24 de juny a partir de les 20:00 hores a través de la televisió d’À Punt amb la narració de Raül Pina, els comentaris de Javier Subirats i la presència de Xavier Alberola i Roberto Fernández en el Municipal de Santo Domingo.
Però, per a viure aquesta fita històrica, À Punt prepara també l’emissió d’un especial per a transmetre l’ambient previ al partit on la festa està garantida amb la col·laboració de la radiotelevisió pública.
El programa, anomenat Pam-pam, orellut començarà a les 19:00 h. Estarem amb els protagonistes, tindrem connexions en directe a Alcorcón i viurem l’emoció del duel al costat de l’afició a l’estadi de Castàlia, on estaran ubicades diverses pantalles gegants per a seguir l’enfrontament.
Eldenc-Reial Madrid Castella, l’empat ja és suficient
D’altra banda, À Punt també acompanyarà diumenge al CE Eldenc en el seu partit contra el Reial Madrid Castella al Nou Pepico Amat.
L’equip del Vinalopó Mitjà arriba al partit clau per l’ascens després d’empatar a casa del Castella per 1-1. Així, gràcies a haver finalitzat millor en la taula classificatòria que el seu rival, l’Eldenc podria pujar amb un empat a la fi del partit i la pròrroga i certificar el retorn a Segona Divisió després de cinc dècades.
El duel del conjunt d’Elda també es podrà seguir a través de la televisió d’À Punt a partir de les 20:00 hores amb els comentaris de Raül Pina i Javier Subirats.
L’eufòria de l’afició omplirà de gom a gom el Nou Pepico Amat i, és per això que els seguidors de l’equip blaugrana també tenen l’opció de veure el partit a través de la pantalla gegant ubicada a la plaça de la Ficia d’Elda, on s’emetrà la retransmissió en directe de l’enfrontament a través de les càmeres d’aquesta casa.
En cas de victòria, À Punt alterarà la seua graella de continguts per a acompanyar també els equips valencians en les celebracions per l’ascens.
La programació esportiva es completarà amb l’emissió del programa Va de bo el dissabte a les 17:15 h amb la retransmissió de la Final del XXXVII Campionat Individual de Raspall - Trofeu President de la Generalitat Valenciana que enfronta Tonet IV contra Ivan d’Ontinyent.
Una final inèdita entre el guanyador de la Lliga i finalista per primera vegada d’un individual, Ivan, contra Tonet IV, que disputarà la quarta final consecutiva després d’haver guanyat les últimes tres edicions.
À Punt continua donant suport als esdeveniments i protagonistes més destacats del món de l’esport en el moment més important de la temporada esportiva.
Més llegit
-
Avís groc per temperatures altes, vent i granissades en bona part de la Comunitat Valenciana
-
Mor un home en un accident de moto a la CV-798, a Castalla
-
Feijóo, en la clausura del Congrés Nacional del PP: "Només hi ha dos opcions, o Sánchez o jo"
-
Un ferit greu per cremades després d'una explosió en una xurreria d'Albacete
-
Musk funda un partit polític per a "retornar la llibertat" als Estats Units
-
Mig miler de veïns de la Vall d’Uixó patixen talls de llum en plena onada de calor