El concurs ‘Atrapa’m si pots’ es prepara per a entregar un pot històric
L’emoció està servida en el programa de la sobretaula d’À Punt, presentat per Òscar Tramoyeres, que trenca el rècord dels premis lliurats per la cadena
El concurs Atrapa’m si pots incrementarà l’emoció en els pròxims dies amb el lliurament d’un pot històric. Un dels concursants s’endurà a casa més de 50.000 euros en encertar totes les preguntes al cim del Montgó, com es coneix la part superior de les escales del plató del programa.
Amb més de 950 programes diaris, 171 de cap de setmana i una vintena d’especials que s’han emés en horari de prime time, el de màxima audiència, Atrapa’m si pots és el concurs més veterà de la televisió d’À Punt. La primera emissió va ser l’11 de juny del 2018, l’endemà de l’inici de les emissions regulars de la televisió pública valenciana, i des d’aquell moment ja han passat pel plató més de 1.000 concursants.
Els participants d’aquesta setmana són: Pere Faus, de Gandia (Safor), Sergi Migallón, d’Alacant, Patrícia Bagán, de Figueroles (Alcalatén), Rafa Marzal, de Xàtiva (Costera), i Christina Cooper, d’Algemesí (Ribera Alta). Tots cinc lluitaran per un desitjable pot, que ja supera els 50.000 €.
El programa presentat per Òscar Tramoyeres en la sobretaula d’À Punt, a les 15:30 hores, encapçalarà els rècords dels premis lliurats per la televisió pública valenciana. Des del 19 de maig, quan el pot va arribar als 48.600 €, els concursants d’Atrapa’m si pots juguen pel premi més alt de la història del programa, que supera l’anterior rècord de 48.400 €. Tot açò suposa que estem davant el premi més esplèndid d’À Punt.
Al llarg dels cinc anys d’emissió del concurs, produït per València Imagina Televisió (The Mediapro Studio) s’ha donat el pot en sis ocasions, amb unes quantitats de 33.800 €, 15.000 €, 4.800 €, 48.400 €, 28.400 € i 16.400 €, respectivament. En aquesta setena ocasió, en els pròxims dies, es batran tots els rècords del programa i de la cadena.
Més llegit
-
Emergències demana que s’extremen al màxim les precaucions pel temporal de vent a la Comunitat Valenciana
-
Mónica Oltra anuncia que es presentarà a l’alcaldia de València: "És moment de trencar amb la foscor, accepte el repte"
-
Una sentència obliga València a buscar recintes alternatius per als grans festivals de la Ciutat de les Arts i les Ciències
-
La tornada d'Oltra com a candidata a l'alcaldia de València desencadena reaccions polítiques a favor i en contra
-
El temporal de vent deixa ratxes de fins a 143 km/h a Castelló i obliga a fer desenes d’actuacions
-
Els bombers rescaten un bebé durant l’extinció d’un incendi en una vivenda d’Algemesí