À Punt Mèdia retransmetrà el Retaule del 54é Sexenni de Morella diumenge, 19 d’agost
La retransmissió del primer retaule de la 54a edició del Sexenni es podrà seguir a les 12h a la TV i el web d'À Punt
À Punt Mèdia retransmetrà, en directe, diumenge, a les 12:00 hores, a través de la televisió i del web, el primer dels retaules que componen el Novenari del Sexenni de Morella, que enguany celebra la 54a edició.
Els retaules són una part de les activitats que componen aquesta festa, declarada bé d’interés cultural, que té més de 300 anys d’història. Cada dia del Novenari desfila un Retaule, una processó pels carrers del poble on concorren diverses tradicions culturals. Cada gremi de Morella organitza un Retaule, i tots aporten la seua dansa, música i altres elements. En el Retaule de diumenge, 19 d’agost, que retransmetrà À Punt, participen gegants, danses i diferents quadres bíblics, especialment la Dansa dels Torneros, la dansa de la ciutat.
La periodista d’À Punt Mèdia Núria Pérez Ves serà la narradora de la retransmissió, acompanyada de l’historiador Carlos Sangüesa i de David Gil, membre de l’organització del Sexenni, així com de la periodista d’À Punt Mèdia Verónica March, encarregada de les entrevistes.
La retransmissió és una producció conjunta amb Comunicacions dels Ports, en el marc de la col·laboració amb les televisions comarcals que À Punt està duent a terme, com ja va fer amb les retransmissions de les Fogueres d’Alacant o amb algunes de les retransmissions esportives de futbol dels equips valencians.
Més llegit
-
Vota per la Gaiata millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
L'Ajuntament de València demana a Renfe que avale amb un informe de la Policia Nacional l'arribada dels trens a l'estació del Nord
-
Pólvora, música i llum per a coronar el Chaplin que crida a la pau des de la falla municipal
-
Juan Luis Gandia serà el nou rector de la Universitat de València
-
Morrissey suspén el concert de València per culpa del "soroll" de les Falles, que li impedix dormir