À Punt avança mitja hora els informatius de migdia i de nit
La televisió pública anticipa també el ‘prime time’ durant tota la setmana.
La televisió d’À Punt avançarà, a partir del dilluns 4 de febrer, els horaris dels informatius de migdia i de nit. Des de la setmana que ve À Punt NTC Migdia arrancarà a les 13:55 h (mitja hora abans que fins ara). Igualment, À Punt NTC Nit s’iniciarà a les 20:30 h.
Aquesta reestructuració farà que el concurs diari Atrapa’m si pots avance també l‘horari habitual. D’altra banda, com ja es va anunciar la setmana passada, a partir del dilluns 4 de febrer À Punt emetrà la sèrie de ficció L’Alqueria Blanca tots els dies a partir de les 16:00 h.
La televisió pública també ha decidit avançar el prime time. Aquesta decisió farà que el programa de repàs de l’actualitat en clau d’humor, Assumptes Interns, se situe a partir de la setmana que ve cada dia a les 21:30 h.
Tots els programes de la televisió d'À Punt Mèdia es poden veure en directe i en diferit a través del lloc web https://www.apuntmedia.es/
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Carlos Mazón es reunix amb representants de l'agrupació ciutadana d'afectats per la dana Tots a una Veu
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
El PSOE tria la valenciana Rebeca Torró com a secretària d'organització
-
Vilamarxant prohibix el consum d’aigua potable tres mesos després de detectar un plaguicida