La viral resposta d’una periodista d’À Punt a la síndica de Vox
Vega ha fet referència al mitjà com "la televisió del règim", a la qual cosa Lola Oliver li ha respost que si la formació pujara al poder, "desapareixeria i no tindrien un altaveu per a criticar"
La contundent resposta de la periodista d’À Punt Notícies Lola Oliver a la síndica de Vox, Ana Vega, en una entrevista amb motiu del debat de política general celebrat a les Corts s’ha fet viral a les xarxes.
En declaracions als micròfons d’À Punt durant el programa de televisió i ràdio Les Notícies del Matí, Vega denunciava que "xiringuitos i llocs inútils de l’administració només serveixen per a ideologitzar la política valenciana". Seguidament, assegurava: "Milions d’euros que se’n van en propaganda institucional o a la televisió del règim —referint-se a À Punt—, com és en la que estem aquest matí, haurien d’anar a cobrir les necessitats bàsiques de la ciutadania".
Davant aquestes acusacions, Lola Oliver va respondre: "La síndica de Vox pensa que aquesta és la televisió del règim. Segurament si ells pujaren al govern (la televisió) desapareixeria, amb la qual cosa tampoc tindrien aquest altaveu per a criticar. La crítica, com sempre, l’acceptem, perquè això és la democràcia".
Aquesta resposta ha sigut celebrada a les xarxes, on ràpidament s’ha fet viral. El compte de Twitter Apala 9 ha compartit el moment i ja frega els 400 retuits a Twitter. Entre els comentaris destaquen "admiració màxima a Lola Oliver" o "critica l’única televisió que està allí donant-li veu".
L’influencer Cabrafotuda ho ha compartit a les xarxes, assegurant: "Necessite fer-me amiga d’esta xica tan gran".
També ho ha valorat l’exsíndic del PSPV-PSOE, Manolo Mata, que ha dit: "No oblide l’excel·lent resposta de la gran periodista Lola Oliver en À Punt en acabar la representant de Vox".
Més llegit
-
Emergències gestiona 24 incidències per les fortes tempestes a la Plana d'Utiel-Requena, València i la Plana Baixa
-
Ford avisa a la plantilla: "El marge per a continuar augmentant concessions o costos s'ha esgotat"
-
El Consell de Ministres aprovarà dos decrets sobre vivenda per a assegurar el suport del Congrés a les mesures més urgents
-
Acord entre Urbagestión i Maricarmen perquè torne a sa casa
-
Un alt càrrec va informar a Mus que en el Cecopi parlaven de perill “imminent” de Forata i minuts després “treien ferro”
-
Decreten l'alerta hidrològica al voltant del riu Magre per fortes pluges
Més vist
-
28.09.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
Panorama | La Intel·ligència Artificial, les donacions en vida i la crisi del xicotet comerç
-
FOTOGALERIA: Elles són les tretze candidates a fallera major del 2027
-
28.09.2026 | Informatiu nit
-
FOTOGALERIA: Estes són les xiquetes que aspiren a convertir-se en fallera major infantil de València
-
27.09.2026 | Escala i corda | Orba