El veïnat de Petrer denuncia que la Policia Local multa per afany recaptatori
Al llarg de tot el 2024, la Policia Local de Petrer va posar 1.530 multes i en els últims tres mesos ja se n'han registrat 3.547
A Petrer (Vinalopó Mitjà), una part del veïnat s’ha organitzat en una plataforma de protesta per l’afany recaptatori amb què, diuen, des de fa mesos funciona la Policia Local.
Al llarg de tot el 2024, la Policia Local de Petrer va posar 1.530 multes, i en els últims tres mesos ja se n'han enregistrat 3.547, la qual cosa suposa un augment per deu en la imposició de sancions.
La plataforma de protesta assegura que darrere d'este afany recaptatori hi ha un intent de pressionar l'Ajuntament per tal d'aconseguir millores laborals. Mentre que alguns reconeixen que “van a mort, això segur” o que “ara multen per coses per les quals abans no multaven”, altres veus assenyalen que “serà perquè la gent no fa les coses com ha de fer-les, si no, no multarien”.
A més de per les multes, el consistori també ha rebut queixes per l'actitud prepotent d’alguns agents, i en són tantes que la pressió veïnal ha forçat l'alcaldessa, Irene Navarro, a posicionar-se. Ho ha fet amb un vídeo explicatiu que ha penjat en les seues xarxes socials.
El veïnat, per la seua banda, es planteja organitzar-se per a convocar protestes a les portes de la seu de la Policia Local.
Més llegit
-
Tres nous terratrémols de fins a 4,5 graus sacsegen una zona pròxima a l’epicentre del sisme del Tibet
-
Pradas considera que “ningú hauria d’estar imputat” en la causa de la dana perquè va ser “un tsunami”
-
El retorn a les segones residències de la Safor posa de manifest els estralls de la dana
-
Mor ofegat un xiquet de vint mesos en una piscina particular de Tous
-
La falta de bolets per la sequera i les altes temperatures posa en perill el turisme rural de l'interior de Castelló
-
Consulta els talls de trànsit amb motiu de la Mitja Marató de València