Una bandada de cigonyes es fa l'ama de les terrasses de Sueca
Els experts expliquen que s’han desviat del seu camí cap a la destinació d’hivern atretes per l’entorn del terme
Sueca ha rebut estos dies uns visitants poc habituals. Una bandada de cigonyes ha triat les terrasses del poble per a fer una parada en la ruta migratòria cap a Àfrica. Alguns assenyalen que podria ser pels incendis. Per als experts, simplement s'han desviat del seu camí atretes per l'entorn d'este poble de la Ribera Baixa.
La imatge, però, ha sorprés esta setmana el veïnat de Sueca. Especialment, el nombre de cigonyes, que s'han fet les ames dels terrats del centre del poble. Les aus estan de camí a Àfrica després de niuar en molts països del nord d'Europa i també a Espanya. El més curiós és esta zona no entra dins de la seua ruta habitual.
Cal tindre en compte que l'increment de les temperatures està canviant els costums. Ha sigut una visita fugaç que només ha durat unes hores i ja es troben cap a la seua destinació per a hivernar.
Més llegit
-
Amenaces, llançament d'objectes o música a tot volum: el 80% del veïnat de Montanejos demana solució pel desorde públic d'una nova veïna
-
La mort d'un jove de 34 anys en una vivenda d'Elx destapa una activitat il·legal de cures de persones dependents
-
Temperatures en ascens al llarg del cap de setmana: consulta la previsió per municipis
-
Detingut un cirurgià a Alacant en morir el pare de 94 anys després de tallar-li diversos dits del peu en una operació casolana
-
Torna l'avís groc per pluges i tempestes en bona part de la Comunitat Valenciana
-
Detenen un home a França pel crim d'una turista en una caravana a Alcossebre en el 2024