Una agent de la Policia Local del Campello salva la vida d’un motorista accidentat
La ràpida intervenció de l’agent Carolina Casanova va ser clau per a salvar la vida d’un motorista de 54 anys
L’actuació dels equips d’emergència és vital davant d’un accident de trànsit, però també ho és la rapidesa de les policies locals. És el cas de Carolina Casanova, agent de la Policia Local del Campello, que ha salvat la vida d’un motorista de 54 anys després d’un greu accident.
Un testimoni va alertar l’112 i Casanova i el seu company es van desplaçar immediatament fins al lloc dels fets. Van ser els primers a arribar i es van trobar l’home ferit després d’haver xocat amb un mur. Segons l’agent, no hi havia marques de frenada, per la qual cosa es desconeix si va patir algun desmai abans de perdre el control de la moto.
Casanova li va retirar el casc i va iniciar ràpidament les maniobres de reanimació, unes tècniques que coneix gràcies a la seua formació com a tècnica d’emergències. "Sabia en tot moment el que havia de fer i en estos servicis prima molt el temps, en minuts se te'n pot anar una vida", explica l’agent.
La intervenció va permetre mantindre amb vida el motorista fins a l’arribada dels servicis sanitaris. L’agent destaca que en situacions com esta cada segon és decisiu i que actuar amb rapidesa i coneixements pot marcar la diferència entre la vida i la mort.
I no és la primera vegada que Carolina Casanova intervé en una situació d’este tipus. Amb este cas, ja són tres les vides que l’agent de la Policia Local del Campello ha contribuït a salvar gràcies als seus coneixements i a la seua ràpida actuació.
Més llegit
-
La ponentada més intensa de l'estiu dispara els termòmetres: vora 200 municipis superen els 40 °C
-
AVA-Asaja alerta que la plaga de caparres ja impedix treballar en alguns camps i provoca hospitalitzacions
-
El Consell General del Poder Judicial suspén el jutge que serà jutjat en el cas BBVA
-
Detingut per un tiroteig a València després de perseguir un jove que acabava d'eixir de la presó de Picassent
-
La Delegació del Govern comunica 14 sancions de 8.600 euros a docents i sindicats per la vaga educativa
-
Dijous: afluixa la calor intensa, arriben tempestes fortes