Tornen a rebentar algunes canonades del Palmar, que deixen el veïnat sense aigua
L’Ajuntament de València afirma que s’ha treballat ràpidament per a reparar les canalitzacions, però el veïnat demana millorar la xarxa de subministrament
Una nova rebentada de les canonades per la calor al Palmar ha deixat sense aigua esta pedania de València. El veïnat reclama a l'Ajuntament una millora del manteniment de la xarxa de subministrament d'aigua. Consideren que la xarxa és antiga i està desgastada també per l'ús intensiu que en fan els nombrosos restaurants de la zona, i asseguren que les reparacions d'urgència no són la solució.
La setmana passada ja van rebentar quatre canonades per la calor i es van reparar després d'haver negat diferents carrers i vivendes. I este diumenge a la nit se n’han rebentat algunes més que han deixat els carrers plens d'aigua, i han obligat el veïnat a taure l'aigua de les cases. Esta vegada ha afectat onze abonats i l'avaria, segons l'Ajuntament de València, és puntual i ja està solucionada. Davant estos incidents, els veïns es mostren preocupats, sobretot els restauradors de la zona.
Una altra de les preocupacions de veïnat i turistes és la potabilitat de l'aigua que porta eixes canonades. L'alcaldessa d’esta pedània, Gema Stevens, ha volgut tranquil·litzar la població perquè s'han tret mostres de l'aigua i s'ha comprovat que és totalment potable, segons ha pogut saber À Punt.
Des de l'Ajuntament de València han assenyalat que estes incidències són “puntuals” i han destacat que s'ha treballat ràpidament per a reparar les canalitzacions i solucionar-les. L’empresa Emivasa, de titularitat mixta, ha sigut l’encarregada de reparar les quatre canonades danyades, que s’han substituït per tubs nous.
Però per al veïnat, estes reparacions d'urgència no són una solució. Denuncien que les canonades estan en mal estat i que si no es renova tota la xarxa, estos problemes es continuaran repetint perquè només s'estan posant pedaços. De fet, reclamen un pla integral que solucione les deficiències de la xarxa de subministrament d'aigua potable.
Més llegit
-
El PP dona suport a Mompó com a candidat a les eleccions autonòmiques en cas que Mazón no s'hi presente
-
Detenen per homicidi imprudent greu la conductora del cotxe accidentat prop del port de Gandia
-
Gerard i Moleiro anul·len el Rayo (4-0)
-
Mireia Sanmartín, primera dona a formar part del mil·lenari Tribunal de les Aigües de València
-
Pradas defén ara que va mantindre informat Mazón sobre l’enviament del missatge massiu de l’ES-Alert
-
La jutgessa de la dana demana a Maribel Vilaplana el tiquet de l'aparcament a què va acompanyar-la Mazón
Més vist
Més escoltat
-
31.10.2025 | 90 minuts
-
31.10.2025 | Terra de bous
-
31.10.2025 | Manuel Conejero, guanyador del premi Clec Superstar Emergent al CLEC
-
31.10.2025 | ContrÀpunt
-
01.11.2025 | Fora de cobertura T2
-
31.10.2025 | "Gran pantalla", amb Pau Gómez | L'entrevista a Alberto Rodríguez, director de la pel·lícula espanyola “Los Tigres”