Una patrullera francesa localitza una pastera a la deriva amb nou ocupants a 40 milles d’Alacant
Els migrants, d’origen magrebí, han sigut traslladats al port d’Alacant
El Centre de Coordinació de Salvament de València ha rescatat nou homes migrants que estaven en una pastera sense combustible a 40 milles de la costa d’Alacant.
Segons ha informat este dimecres de vesprada Salvament Marítim en un missatge a X, la patrullera francesa Gyptis ha localitzat l’embarcació a la deriva i sense combustible a 40 milles al sud-est de la costa d’Alacant i ha avisat les autoritats espanyoles.
El Centre de Coordinació de Salvament de València ha mobilitzat una embarcació per a buscar la pastera i rescatar els nou homes, d’origen magrebí, que portava. Després del rescat, els han traslladat al port d’Alacant, on els ha atés la Creu Roja, que ha confirmat que eren tots majors d'edat.
Més llegit
-
Sánchez respon a Trump: “La nostra postura es resumix en un ‘No a la guerra’”
-
Reobri l'AP-7 en direcció a València, però continua tallada a Alcalà de Xivert en direcció a Barcelona
-
Pluja més forta i continuada per a dijous
-
Els últims afusellaments del franquisme i un homenatge a Ronsard: així són els versos inèdits d’Estellés
-
El pas de Regina deixarà pluja dèbil a les comarques centrals i al nord, vent de gregal al sud i pols en suspensió
-
La xarxa troncal d'hidrogen travessarà cent municipis de la Comunitat amb un gasoducte de 400 quilòmetres que connectarà amb Catalunya i Múrcia
Més vist
Més escoltat
-
03.03.2026 | 90 minuts
-
03.03.2026 | "Psicologia", amb Lorena Gascón | Cinema i trastorns mentals: entre realitat i ficció
-
03.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
03.03.2026 | Cadena de valor | Els efectes econòmics del conflicte a l’Iran arriben a la Comunitat Valenciana
-
04.03.2026 | Les notícies del migdia
-
03.03.2026 | Les notícies del migdia