Una nova detenció puja a set els arrestos per la pallisa mortal a Samuel Luiz
El Jutjat d'Instrucció número 8 de la Corunya investiga a cinc persones adultes i dos menors per l'homicidi
La delegació del govern a Galícia ha informat de la detenció d'una persona major d'edat en la investigació per la pallissa mortal a Samuel Luiz la matinada del 3 de juliol a la Corunya, una detenció que eleva a set la xifra de detinguts en la causa, cinc adults i dos menors.
La personada arrestada, de la qual només ha transcendit que és un home, declararà al llarg de la jornada al jutjat d'instrucció número 8 de la Corunya, que és el que investiga els fets, segons ha avançat el Tribunal Superior de Justícia de Galícia.
El jutjat manté en presó provisional tres dels adults detinguts i en llibertat amb càrrecs i compareixences regulars l'única xica investigada. Els menors es troben en un centre d'internament.
Més llegit
-
Detenen a Gandia el treballador d'un banc per estafar 25.000 euros a una clienta d’avançada edat
-
Troben un home mort al seu domicili en tornar a Gátova després de l’incendi
-
El santuari romà de la cova Donas de Millares, nominat a uns premis de National Geographic
-
El Barça passa per damunt d’un Elx superat en l'estrena al Martínez Valero
-
L'incendi de la Calderona evoluciona favorablement, però es manté l'orde d'evacuació per al veïnat de Gátova fins que es done per estabilitzat
-
“Tornem a casa per a l’adeu definitiu”: La Gossa Sorda revela quan i on serà el seu últim concert