Un sinistre amb porcs senglars cada setmana: estàs cobert per l'assegurança?
Aquestos animals cinegètics s'han convertit en una plaga i cada vegada provoquen més accidents de trànsit
La plaga de porcs senglars és més que una evidència. N'hi ha tants que els accidents de trànsit s'han multiplicat l'últim any. És per això que hi ha asseguradores de la Ribera Alta que han hagut de recordar als seus clients el protocol d'actuació en el cas de patir un sinistre provocat pel xoc amb un javalí.
L'últim accident va tindre lloc a la carretera que uneix Alzira i Guadassuar (Ribera Alta), un motorista de 62 anys va xocar amb un senglar quan circulava per la via a pocs metres del polígon industrial El Pla.
L'home va patir politraumatismes pel xoc frontal amb l'animal i finalment es va decidir traslladar-lo a l'Hospital la Fe de València. No és ni de lluny un cas aïllat. Les estadístiques a la Ribera Alta són alarmants: estem parlant d'un sinistre amb animal cinegètic per més. Una xifra que multiplica per quatre la dels accidents d’anys enrere.
Cada vegada és més habitual trobar-se'ls travessants camins i carreteres. En solitari o en grup. Corredories d'assegurances com Joares Consultores de Catadau ha decidit recordar als clients que, primer, contracten la cobertura de sinistre amb animal cinegètic. Des de l’asseguradora ens recorden que és important "cridar al 112 perquè facen un atestat en el mateix moment". En cas que l’animal s’haja escapat amb vida "és suficient l'atestat, on aparega que hi havia restes de sang i pell en el xassís".
Més llegit
-
Set anys de presó per a l'exdirector de l'Hospital General de València Sergio Blasco per manipular contractes sanitaris
-
Dotze persones ateses per inhalació de fum i ansietat en un incendi en una vivenda a València
-
L’Agència Espacial Europea capta la foto més gran del cor de la Via Làctia, amb seixanta milions d'estreles
-
Veneçuela eleva a 235 els morts i a 4.300 els ferits un dia després del doble terratrémol
-
Més de 4.400 professionals, 20 helicòpters i vora 300 milions d'euros: arranca el major operatiu antiincendis de la Comunitat Valenciana
-
L'últim recompte oficial eleva a 188 els morts i a 1.520 els ferits pels dos forts terratrémols de Veneçuela
Més vist
Més escoltat
-
25.06.2026 | 90 minuts
-
Declaracions de l'exministre de Transports, José Luís Ábalos, des de la presó
-
25.06.2026 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part
-
25.06.2026 | "Gran pantalla", amb Pau Gómez | Fenòmens virals, superherois i comèdia valenciana
-
26.06.2026 | Les notícies del matí
-
25.06.2026 | Dones i ciència amb Silvia Rueda