Un home apunyala la dona i la filla d’aquesta a Màlaga
La policia va agafar l’agressor in fraganti, quan ja havia ferit la dona de gravetat i havia lesionat la filla, que intentava parar l’episodi violent
La policia ha detingut un home a Màlaga per, presumptament, apunyalar la dona i la filla d'ella al domicili aquest dimecres a la nit. La dona ha patit les ferides més greus; la filla, de 18 anys, té lesions al braç que el presumpte maltractador li va provocar, pel que sembla, quan la jove va intentar mediar entre ell i sa mare. L'agressió s'investiga com un possible cas de violència de gènere.
Una unitat d’agents de paisà de la Policia Local que estava per la zona va acudir al domicili alertada pels crits. Segons relaten mitjans com Diario SUR o la SER, en arribar a la porta de casa, els agents es van trobar amb diversos familiars de les víctimes que convivien amb la parella i que, en fracassar l’intent per dissuadir l’agressor, van eixir del pis.
En veure arribar els agents, els van explicar la situació. Quan van entrar a casa, els policies de Màlaga van sorprendre l’home apunyalant la dona, que havia perdut molta sang, i va ser evacuada en estat greu a un centre sanitari. Junt amb ella, estava la filla, amb ferides d'arma blanca, la majoria provocades en intentar defendre’s.
Els policies van reduir l’home i el van arrestar com a presumpte autor de les agressions, que s'investiguen com un possible cas de violència masclista, segons assenyala el periòdic.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'evolució de l'incendi a la Vall d'Uixó
-
L'incendi forestal de Benifairó de les Valls, a pocs quilòmetres del foc de la Vall d'Uixó, queda estabilitzat
-
L'incendi de la Vall d'Uixó obliga a desallotjar més de 16.000 persones mentre continua fora de control
-
Rescaten un xiquet assentat sobre un aparell d’aire condicionat exterior al pis 21 d'un edifici de Benidorm
-
Extingit l'incendi de vegetació prop de l'Oceanogràfic que ha generat una gran fumeguera visible des de diversos punts de València
-
Tres joves valencians creen una 'start-up' que ja ha estalviat prop d'un milió d'euros en factures de llum i gas