Un accident entre dos camions causa cues en la baixada del port de Càrcer
El xoc, que no deixa ferits, ha obligat a tallar l’A-7 de matinada en direcció a València. Encara que la circulació s’ha reobert parcialment, hi ha retencions importants
L’accident entre dos camions, en la baixada del port de Càrcer (Ribera Alta), en l’autovia A-7 causa retencions importants en direcció a València. El xoc ha obligat a tallar totalment el trànsit de matinada, però a hores d’ara s’ha restablit la circulació, encara que hi ha alguns carrils tallats, segons informa la Direcció General de Trànsit (DGT).
L’aparatós accident s’ha produït entre Gavarda (Ribera Alta) i Alberic (Ribera Alta) i, tot i que no hi ha hagut ferits, els dos vehicles de gran tonatge han quedat sobre la calçada, fet que ha obligat a desviar el trànsit durant unes hores. Pel que fa als danys humans, fonts d’Emergències han concretat que els conductors estan bé; de fet, matisen que han pogut eixir pel seu propi peu.
Tres equips de bombers han acudit fins al lloc del sinistre, on ara es treballa en la retirada dels vehicles.
Més llegit
-
Els passatgers de Ryanair poden portar des de hui un equipatge de mà més gran i gratuït
-
Un incendi de vegetació a Oliva alerta els veïns de les vivendes pròximes en la localitat
-
À Punt revoluciona la graella amb nous formats i més informatius en directe per a apujar l’audiència
-
Núvols, pluges i de 5 °C a 8 °C menys
-
Menys alumnat i més professorat: el curs escolar arrancarà amb 810.730 estudiants en totes les etapes i 83.592 docents
-
Rescaten a la Vila Joiosa una pastera amb dènou persones a bord, una d'elles embarassada i dos menors
Més vist
-
04.09.2025 | Informatiu nit | L'oratge
-
04.09.2025 | Informatiu nit
-
FOTOGALERIA | Presentació de la nova temporada de tardor 2025 d'À Punt
-
La gran aposta esportiva en la nova temporada d'À Punt
-
04.09.2025 | Entrevista LNM Samira Khodayar, coordinadora de CEAMET
-
04.09.2025 | Les notícies del matí | TV | Tercera hora