Trànsit lent i congestions menors en els accessos a València en l'estrena de la setmana
Un accident a la pista de Silla, a l'altura de Beniparrell, ha obligat a tallar un carril
La setmana arranca amb les complicacions habituals en els accessos a i des de la ciutat de València, que s'han minimitzat a partir de les 8:30 hores, a mesura que la ciutat i la carretera (segons el sentit del trànsit) els ha anat digerint.
Només la pista de Silla, la V-31, ha arrossegat les complicacions fins passades les nou. Els sis quilòmetres de retenció ja s'havien reduït a tres, però un accident a Beniparrell ha creat un tap fins a Albal, en sentit cap a València, després d'obligar a tallar el carril esquerre.
L'A-3 ha arribat a registrar uns quatre kilòmetres també, en sentit cap a València, i quatre més en l'accés per la CV-35, des de Sant Antoni de Benaixeve.
La circumval·lació V-30 ha registrat tres quilòmetres de trànsit lent en sentit cap a Mislata, altres dos en l'eixida cap a l'A-3, i el mateix en el tram anterior, des de Paterna, per les obres d'accés a l'aeroport.
Més llegit
-
Suárez declara que l'àudio de l'Aemet que es va difondre manipulat el va demanar Presidència de la Generalitat
-
Vandalitzen un mural dedicat a la investigadora Eva Nogales amb la pintada "Oltra encobridora"
-
L'Ajuntament de València aprova les al·legacions contra l'informe de l'AVL que rebutja el canvi de topònim
-
Mor un camioner després d'eixir-se'n de la via a la pista de Silla
-
El mestral manté els avisos grocs a l'extrem nord i continuarà bufant amb força fins divendres
-
Més de 27.000 persones ixen al carrer en defensa de l'escola pública valenciana en la tercera vaga de la legislatura