Sanitat Universal citarà el personal dels centres educatius per a la segona dosi entre el 21 de juny i el 12 de juliol
Rebran un SMS per a completar la vacunació amb Pfizer, i si la rebutgen se'ls vacunarà amb AstraZeneca
El secretari autonòmic d'Educació i FP, Miquel Soler, ha informat els representants dels sindicats educatius, les associacions de directors dels centres i les patronals de l'ensenyament concertat sobre l'organització que ha determinat la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública per a vacunar amb la segona dosi el personal que treballa en els centres educatius.
En els pròxims dies cada treballador començarà a rebre un SMS en el seu telèfon mòbil, en què se li indicarà que el citaran per a completar la seua vacunació amb una segona dosi de Pfizer, i si la rebutja, se'l vacunarà amb AstraZeneca. Per a rebutjar vacunar-se amb Pfizer caldrà clicar en un enllaç que es facilitarà en el mateix SMS.
Les citacions per part dels corresponents departaments de salut s'iniciaran el pròxim 21 de juny i la previsió és que finalitzen el 12 de juliol.
A cada persona se li indicarà el lloc, la data i l'hora per a fer efectiva la vacunació. Els treballadors dels centres educatius reben la segona dosi en el seu respectiu punt de vacunació dependent del departament de salut on cadascú té el domicili.
Més llegit
-
Vota per la millor crítica d’À Punt – Fogueres 2025
-
Un cap d'Emergències confirma a la jutgessa que el comandament únic en la dana el tenia l'exconsellera Pradas
-
Els Estats Units entren en la guerra contra l'Iran amb un atac massiu al programa nuclear iranià
-
Un gran incendi destrueix una nau industrial a Algemesí
-
La comunitat internacional crida a la diplomàcia després de l'entrada dels EUA en la guerra entre l'Iran i Israel
-
Espanya insta a reconduir la crisi dels EUA i l'Iran amb diplomàcia