Sanitat contacta amb vora 3.000 professionals en borsa per a ocupar 5.000 noves places estructurals
Les places s'aniran ocupant a partir de la setmana que ve en els diferents departaments de salut
La Conselleria de Sanitat ha contactat ja amb vora 3.000 professionals inscrits en borsa per a ocupar, progressivament a partir de la setmana que ve, les més de 5.000 noves places estructurals que s’han creat.
En concret, fins a aquest matí ja s'havia contactat en bossa amb un total de 2.981 persones: 465 metges, 1.410 infermeres, 50 psicòlegs, 433 tècnics en cures auxiliars d'infermeria (Tcaes), 76 auxiliars administratius, 32 treballadors socials i 192 zeladors, entre d’altres categories professionals.
El departament que dirigeix Ana Barceló fa dies que està telefonant a les persones inscrites en la borsa per a les noves places estructurals creades que s'aniran ocupant a partir de la setmana que ve en els diferents departaments de salut i altres serveis sanitaris.
Segons va anunciar Barceló, la Conselleria incorporarà 5.040 professionals a partir del pròxim 1 de maig i, a partir de setembre, amb la contractació de mil empleats més, es culminaran les 6.000 noves places estructurals per al sistema públic valencià. Es tracta, segons Sanitat, del "major increment que s'ha realitzat en la història en el sistema públic valencià des de la seua creació".
Més llegit
-
Les quatre línies de metro de València recuperen el servici després de sis hores amb retards per una avaria
-
L’assetjament, la humiliació o la gravació d’imatges no autoritzades als centres educatius són faltes greus des d’este dimecres
-
Matinada gèlida amb mínimes de -10 ºC a El Toro, de -8º C a Bocairent o de -7 ºC al Racó d'Ademús
-
El primer premi del sorteig de Reis cau en una vintena de pobles valencians
-
El govern espanyol iniciarà el 16 de gener les obres per a recuperar tres platges del sud de Cullera desaparegudes per l'erosió
-
Indonèsia reprén la recerca de l’últim xiquet valencià desaparegut en un naufragi