S'obri un convent a Benicàssim amb l'arribada de quatre noves religioses
Les monges són poloneses i tenen una mitjana de 30 anys.
En temps de disminució de vocacions, ha sorprés entre els feligresos la reobertura d'aquest convent de Benicàssim, a la Plana Alta, després de 10 anys tancat. Les monges pertanyen a la congregació de les germanes de la Sagrada Família de Natzaret. Les religioses volen col·laborar amb la parròquia local i es dedicaran a les famílies i els menors, tal com ha declarat a À Punt Media el delegat pastoral de Família i Vida de la diòcesi de Sogorb-Castelló, Luis Oliver.
De moment, ocuparan part d'aquest convent amb 20 habitacions i no es descarta que, més avant, puguen arribar noves integrants. A la diòcesi de Sogorb-Castelló queden una dotzena de convents en actiu. Una orde del papa Francesc de 2016 promou el tancament d'aquells amb menys de 5 membres, però no només en aquells casos, com el de la Santa Faç d'Alacant, que es dediquen a la vida contemplativa.
Més llegit
-
Set anys de presó per a l'exdirector de l'Hospital General de València Sergio Blasco per manipular contractes sanitaris
-
Dotze persones ateses per inhalació de fum i ansietat en un incendi en una vivenda a València
-
Veneçuela confirma 920 persones mortes, 3.360 ferides i almenys hi ha 14 espanyols sepultats
-
L’Agència Espacial Europea capta la foto més gran del cor de la Via Làctia, amb seixanta milions d'estreles
-
Els estudiants valencians obtenen la segona nota d'accés a la universitat més baixa de tot Espanya
-
El Consell prorroga fins al 31 de desembre la reducció dels preus del transport públic