Rescaten tres escaladors en una via ferrada a Callosa de Segura
El Consorci Provincial de Bombers d'Alacant va rebre l'avís aquest dilluns a les 22:15 hores
Efectius del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant han rescatat tres escaladors en la via ferrada a Callosa de Segura, han informat des d'aquest cos de seguretat.
Els bombers van rebre un avís anit, sobre les 22:15 hores, que els alertava que hi havia tres escaladors que no podien avançar en l'escalada en l'últim tram de pujada en la via llarga.
Els escaladors estaven fent ascendint quan un d'ells, un home de 50 anys, es va quedar penjat sense poder avançar en l'escalada, per la qual cosa es van mobilitzar rescatadors especialitzats de muntanya que, després d'aconseguir arribar al grup, els van ajudar a descendir.
En l'operatiu va participar un furgó de transport personal (FTP) més dos bombers del grup d'especialistes de rescat (GER).
Més llegit
-
MAPA | Els tres municipis amb la cistella de la compra més barata d'Espanya són valencians
-
El València Basket conquista la quarta Supercopa d'Espanya
-
Les víctimes de la dana es concentren per primera vegada a Alacant per a exigir que Mazón entregue l’acta de diputat
-
L'Ajuntament de Madrid rebutja l'oferta d'Urbagestión perquè "no complix els requisits del programa ReViVa"
-
Els noms de les pròximes borrasques: per a què servixen i quins són els criteris?
-
Torna la pluja en l’última setmana de setembre
Més vist
-
Gala d'elecció de les corts d'honor de les Falles del 2027
-
27.09.2026 | Informatiu migdia | L'oratge
-
27.09.2026 | La plaça
-
FOTOGALERIA: Estes són les xiquetes que aspiren a convertir-se en fallera major infantil de València
-
FOTOGALERIA: Elles són les tretze candidates a fallera major del 2027
-
26.09.2026 | Informatiu nit | L'oratge