Renfe posarà en circulació 25.000 trens en la campanya de Nadal
La companyia assegura que s’evitarà el moviment de 2,5 milions de cotxes
Renfe oferirà més de cinc milions de places en els 25.000 trens que posarà en circulació aquest Nadal per a atendre l'alta demanda de viatgers en aquestes festes.
Aquesta operació, que s'allargarà fins al 9 de gener de 2023, inclou la posada en servei de més d’un miler de trens al dia, entre els serveis d'AVE, Avlo, Alvia, Euromed, Intercity, Avant i mitjana distància, segons ha informat l'empresa en un comunicat.
Els trajectes més demandats aquests dies festius són els que comuniquen Madrid amb Andalusia, Catalunya, Comunitat Valenciana i Galícia, així com els trens que enllacen Catalunya i Andalusia pel corredor mediterrani.
Aquesta oferta de Nadal evitarà, segons la companyia, la circulació de 2,5 milions de cotxes, la qual cosa suposa un estalvi d’uns quatre milions de litres de gasolina i una reducció destacada en emissions de CO₂ a l'atmosfera.
Més llegit
-
La Generalitat emet un avís especial per la previsió de pluges intenses des de dissabte
-
Una dona de 30 anys mor atropellada al carrer del Mestre Rodrigo de València
-
Beatriz Blanco, fallera major de València, de visita en À Punt: “Les Falles representen molt bé la tradició, però sempre mirant al futur”
-
Descens del mercuri de fins a deu graus i pluges: així canviarà l’oratge el cap de setmana
-
El nou pla d'inundacions augmenta un 120% la superfície en risc a l'Horta Sud
-
Felip VI a Ceuta: "Els qui van entrar irregularment al nostre país han de tornar com més prompte millor"