Quinze persones intoxicades durant la fumigació d'un local a Alacant
Emergències mobilitza dues unitats de bombers i una ambulància per a atendre el veïnat afectat
Quinze persones han resultat intoxicades durant les tasques de fumigació d'un local a la ciutat d'Alacant, segons ha informat aquest dilluns el Servei d'Emergències de la Generalitat.
El veïnat afectat resideix al mateix edifici, al costat de l'establiment on s'estava fumigant, en el carrer de les Xarxes. El servei municipal de bombers d'Alacant (Speis) ha mobilitzat dues dotacions que s'han desplaçat a la zona, mentre que el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) hi ha enviat una ambulància SAMU per a assistir les persones intoxicades.
En concret, els serveis mèdics han atés sis adults que presentaven intoxicació lleu per fumigació. A totes se'ls ha donat d'alta en el mateix lloc, amb indicacions de rebre seguiment del metge d'atenció primària si és necessari. De moment es desconeixen més detalls de l'incident.
Més llegit
-
Els trens de Rodalia no arribaran a l'Estació del Nord durant les mascletaes del 13 al 19 de març
-
Un detingut i quatre investigats per furtar 63 tones de cítrics a Carcaixent
-
L'Audiència de València avala la jutgessa de la dana i desestima el recurs d'Hazte Oír per a citar Pedro Sánchez
-
La maduresa de Tàpies es desplega a la Fundació Bancaixa amb més de vint obres de gran format
-
Dones que obrin camí: ‘El retrovisor’ posa el focus en les pioneres que han fet història
-
À Punt emetrà diumenge el NTC Migdia des de la Magdalena i dilluns els seus magazins de ràdio