Quinze persones ateses després de la col·lisió entre una formigonera i un autobús a València
El xoc s'ha produït a les 16:45 hores a l'avinguda Fernando Abril Martorell
Un total de quinze persones han hagut de ser ateses després d'una col·lisió entre una formigonera i un autobús a València. Quasi totes han sigut donades d'alta, excepte una dona de 81 anys, que ha patit diverses contusions.
Els fets s'han produït al voltant de les 16:45 hores d'este dilluns, quan el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) ha rebut un avís per un xoc entre un autobús i una formigonera en l'avinguda Fernando Abril Martorell de la ciutat de València.
Fins al lloc dels fets, el CICU ha mobilitzat un Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB). Esta última ha traslladat a la dona de 81 anys a l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe.
Més llegit
-
Els viticultors de cava de Requena denuncien les males pràctiques dels grans cellers
-
Nervis i molta il·lusió en les primeres oposicions a mestre que se celebren al setembre
-
La princesa Astrid de Noruega mor als 94 anys, dos dies després d'assistir al funeral del germà, el rei Harald V
-
Menopausa: com podem distingir entre una necessitat de salut i un reclam comercial?
-
La comunitat educativa torna al carrer per a reclamar millores en l’educació pública
-
Un vessament al riu Magre mata centenars de peixos i genera una gran bromera
Més vist
-
11.09.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
Les imatges oficials de les 73 candidates a fallera major de València 2027
-
12.09.2026 | Informatiu nit
-
12.09.2026 | Imposició de bandes a la reina de les festes de Castelló de la Plana i la seua cort
-
12.09.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
11.09.2026 | La cuina de Morera