Una parella i els dos fills menors morts en l'incendi d'un sucursal bancària abandonada a Barcelona
Les víctimes són un home de 40 anys, una dona de 38 i dos xiquets d'un i tres anys
Quatre persones han mort en l'incendi d'una planta baixa a la plaça de Tetuan de Barcelona, una antiga oficina bancària que empraven com a habitatge. Les víctimes són una parella de persones estrangeres i els dos fills menors, d'un i tres anys. Ell, ferroveller pakistanés, de 40 anys, i ella natural de Romania, de 38, segons ha confirmat el cònsol del Pakistan a Catalunya, Imran Ari. Ha explicat que l'home va arribar a Espanya feia una dècada, mentre que la dona feia un poc més de temps, però cap dels dos havia aconseguit permís ni residència de treball.
Ari també ha apuntat com a principal hipòtesi del succés "un problema amb el sistema que utilitzaven per a calfar-se". Quatre persones més que també ocupaven el local han resultat ferides per inhalació de fum i les han ingressades als hospitals de Sant Pau i del Mar.
El foc s'ha iniciat al voltant de les 06:00 hores en el local situat en el número 20 de la plaça, en ple centre de la capital catalana. Huit dotacions de bombers han treballat en l'extinció de les flames i el rescat de les persones intoxicades.
Es tracta del cinqué incendi amb víctimes mortals que ha ocorregut a la ciutat de Barcelona des de principi d'any, l'últim d'ells el mes de setembre.
Més llegit
-
El Suprem confirma tres anys de presó per a l'expresident de Múrcia Pedro Antonio Sánchez
-
Un equip d'enginyers estudia el llit del Poio per a augmentar-ne la capacitat
-
Un accident obliga a tallar dos carrils de l'A-7 a Manises i causa 14 km de retenció en direcció a Alacant
-
La CIA alerta que Rússia preparara atacs a Espanya, França i Itàlia amb drons llançats des del Mediterrani
-
Reobri el Mercat Central amb 45 parades tancades després de l'incendi
-
La nova presidenta de l'AVL: "Seria desitjable una presència del 50% o més del valencià en l'ensenyament per a compensar la minorització"