Propietaris de l'edifici incendiat de Campanar demanen investigar la constructora
L'Associació de Propietaris Afectats per l'incendi de Campanar també vol que s'estudie si l'edifici comptava amb les oportunes llicències o si els materials emprats per a la construcció van contribuir a la propagació del foc
L'Associació de Propietaris Afectats per l'incendi de Campanar (Aproicam) ha valorat positivament la decisió de l'Audiència de València de reobrir la investigació sobre el foc en què el passat 22 de febrer a València van morir deu persones i que va provocar nombrosos danys. A més, ha demanat que s'investiguen els administradors de l'empresa constructora.
Des d'Aproicam han remarcat este dimecres que cal investigar "tant l'origen de l'incendi com les causes de la ràpida propagació o difusió".
Així mateix, han considerat que caldria investigar "si l'edifici comptava amb les oportunes llicències, o si els materials emprats per a la construcció van contribuir a la propagació del foc, complint o no la normativa exigida en eixe moment".
Més llegit
-
Malestar entre els usuaris de Rodalia perquè els trens que ixen de Gandia i Xàtiva pararan a Albal durant les mascletaes
-
El fill de l'assassí confés del menor de 13 anys a Sueca confirma al jutge la versió del pare
-
Troben un cadàver sense cames a la planta de reciclatge de Paterna
-
Dilluns de transició cap a una setmana de pluges, que donarà treva des de dijous a la Magdalena i les Falles
-
Suspenen la mascletà i el concurs de paelles de la Magdalena pel mal oratge
-
Reamuntada, quasi tres anys després (3-2)
Més vist
-
09.03.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
09.03.2026 | 09.03.2026 | La bandaLa banda
-
09.03.2026 | Especial Falles: La mascletà - pirotècnia Turís
-
GALERIA | Visita totes les gaiates de les Festes de la Magdalena del 2026
-
09.03.2026 | La vesprada amb tu
-
09.03.2026 | Especial Magdalena: La mascletà - Pirotècnia Valenciana