Prohibit el bany a Port Saplatja nord per contaminació microbiològica
L’Ajuntament d’Alboraia ha activat el protocol de seguretat després de detectar-se nivells alterats en l’aigua de bany
L’Ajuntament d’Alboraia ha anunciat este diumenge la prohibició temporal del bany a la platja de Port Saplatja nord, després que les últimes analítiques del Servei de Planificació de Recursos Hidràulics i Qualitat de les Aigües de la Generalitat Valenciana hagen detectat nivells elevats en els paràmetres microbiològics.
Amb l’objectiu de garantir la seguretat dels banyistes, s’ha activat el protocol corresponent i s’ha informat el servei de socorrisme, Salvament Marítim i la Policia Local. S’han col·locat senyals visibles que indiquen la prohibició del bany i s’ha advertit a la ciutadania a través de les xarxes socials municipals.
Des del consistori han informat que estan a l’espera dels nous resultats analítics per decidir si es pot reobrir la zona al bany o si caldrà mantindre la prohibició. Mentrestant, es recomana respectar les indicacions i evitar banyar-se per motius de salut pública.
Més llegit
-
Un jove mata el logopeda del seu fill de dos anys a València en sospitar que abusava del menor
-
Lydia Rodríguez abandona Presuntos Implicados entre acusacions de "control extrem", "maltractaments" i "falta de companyonia"
-
Culmina la renovació de l’AVL: estos són els set nou acadèmics que vetlaran pel valencià
-
Educació convoca els sindicats a una nova taula sectorial sobre inclusió este dijous
-
Rafa Mir, condemnat a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions
-
Un home mor en un accident en l'A-35 a l'altura de Moixent
Més vist
Més escoltat
-
15.06.2026 | 90 minuts
-
15.06.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Bodegas Mustiguillo
-
15.06.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
15.06.2026 | Esports À Punt
-
15.06.2026 | "Fet a casa", amb Mar Hernández | Abanicos Burriel, referent del ventall artesanal
-
14.06.2026 | Punt a punt | Segona Part