Presó sense fiança per a tres joves per una presumpta violació en grup a Cambrils
El jutjat d’Instrucció número 3 de Reus argumenta que hi ha indicis racionals de delicte i que podria existir risc de fugida.
Tres joves continuaran en presó preventiva sense fiança a la presó de Mas d’Enric, al Catllar, a la comarca del Tarragonés, mentre continuen les investigacions per un presumpte delicte d’agressió sexual a Cambrils, segons ha avançat el Diari de Tarragona.
Els homes, d’entre 20 i 26 anys d’edat, estan acusats d’una violació en grup el matí del 24 de juny després de la celebració de la revetla de Sant Joan. Aquell matí la víctima havia acabat de punxar música en una discoteca i se’n va anar a casa d’un dels presumptes agressors juntament amb un grup de persones.
Allí, segons informa el rotatiu de Tarragona, van perpetrar la violació en grup malgrat les constants negatives de la jove, que va ser auxiliada per una amiga. Després va arribar la denúncia als Mossos d’Esquadra, la revisió mèdica i la detenció dels acusats, que després de declarar el dia 27 en el jutjat de guàrdia van ser enviats al centre penitenciari.
Els tres acusats seguiran en presó sense fiança, llevat que les defenses presenten un recurs de reposició en tres dies o una apel·lació en cinc. El magistrat del jutjat d’instrucció número 3 de Reus argumenta que hi ha indicis racionals de delicte i que podria existir risc de fugida donada la situació laboral i familiar dels tres imputats.
Més llegit
-
Dos accidents, a l'A-7 i l'A-70, generen retencions en l'operació eixida per Setmana Santa
-
Alerta sanitària per listèria en salmó noruec fumat de les marques Skandia, Gourmet i Carrefour
-
El fort vent obliga a suspendre el primer dia del SanSan de Benicàssim
-
Vent fort de mestral a la meitat nord i cels coberts de transició cap a un cap de setmana primaveral
-
Un mort i diversos ferits per l'explosió i l'incendi d'una cafeteria d'Almeria
-
El cantant de La Raíz, Pablo Sánchez, anuncia que està en remissió del mieloma que el va apartar dels escenaris al febrer del 2025
Més vist
Més escoltat
-
01.04.2026 | 90 minuts
-
01.04.2026 | ContrÀpunt
-
31.03.2026 | Cadena de valor | Espanya redueix el dèficit al mínim en 18 anys i obri un nou escenari econòmic
-
01.04.2026 | Cadena de valor | La llei contra el desaprofitament alimentari entra en vigor
-
31.03.2026 | ContrÀpunt
-
02.04.2026 | Les notícies del matí