Presó provisional sense fiança per als quatre detinguts per la mort d'un jove a Benetússer en octubre del 2023
Un dels detinguts havia escapat a l'arribada als jutjats de Catarroja i la Guàrdia Civil l'ha detingut minuts després
El jutjat d'instrucció número 3 de Catarroja (Horta Sud) ha acordat aquest divendres la presó provisional, comunicada i sense fiança per als quatre detinguts en relació amb la mort d'un jove a Benetússer el mes d'octubre passat, segons han informat fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).
Els detinguts han passat aquest divendres al matí a disposició judicial, malgrat que un d'ells s'ha escapat a l'arribada als jutjats de Catarroja i la Guàrdia Civil l'ha detingut minuts després, segons han informat fonts de la Benemèrita. Les quatre persones queden investigades en una causa judicial que ha sigut oberta pels delictes d'assassinat i temptativa de robatori, han assenyalat fonts judicials.
L'assassinat es va produir el passat 11 d'octubre a Benetússer, on un home de 31 anys va morir després de rebre diversos trets d'arma de foc. La Guàrdia Civil va informar aquest dijous de la detenció quatre persones per aquests fets.
Més llegit
-
Tres ferits, dos greus procedents de Luxemburg, en un aparatós accident a l'AP-7 a Ondara
-
Detenen a Gandia el treballador d'un banc per estafar 25.000 euros a una clienta d’avançada edat
-
Investiguen el cas del cadàver d'una dona de 64 anys que han trobat a la platja de Puçol
-
United Airlines connectarà València amb Nova York amb un vol directe a partir de juny del 2027
-
“Desolació, tristesa. Per als que som de Gátova este és el nostre refugi”
-
Tanquen al bany les platges de la Glea i d'Aguamarina d’Orihuela Costa per contaminació