La Policia Local de València llança una alerta per a localitzar una dona amb Alzheimer que ha desaparegut
Els familiars alerten que l’última vegada que se l’ha vista ha sigut en una zona pròxima al carrer de Sagunt
La Policia Local de València ha difós aquest dimecres una fotografia amb informació d’una dona de 68 anys amb Alzheimer que ha desaparegut a la ciutat. La dona, de nom Fina, fa 1,68 metres és prima, pèl-roja, d'ulls blaus i porta ulleres. En el moment de la desaparició duia una camiseta de màniga curta blava, pantaló gris clar i sabatilles. Han facilitat els números de telèfon 642 650 775 i 649 952 957 per qui puga tindre informació.
A través de les xarxes socials els familiars han alertat de la desaparició d’aquesta dona, que ha eixit de casa al matí i a qui s'ha vist per última vegada a la zona del carrer de Sagunt pròxima al llit del Túria. En la recerca hi participen els Bombers de l'Ajuntament de València amb gossos especialitzats.
Més llegit
-
Centenars d'alumnes es queden sense examen de certificació d'idiomes per la vaga de professors
-
La consellera d'Educació denuncia que els sindicats "volen derogar la llei de Lliberat Educativa aprovada a les Corts"
-
Una acampada a la plaça de Mare de Déu tanca una jornada marcada per manifestacions a les tres capitals
-
Comença la PAU: 25.666 alumnes valencians busquen des d'este dimarts plaça a una universitat
-
La Policia Nacional obri un expedient disciplinari a l'agent que va agredir una docent
-
Educació denuncia "falsedats" dels sindicats i els representants majoritaris demanen un únic document marc per a negociar