Pensionistes arribats de tot Espanya reclamen pensions dignes al Congrés
Jubilats de la Marina se sumen a les protestes per a demanar que les prestacions es vinculen a l’IPC.
Milers de pensionistes, arribats de tot el territori espanyol, es concentren aquest dimecres davant el Congrés. Entre ells, estaran els integrants de la Plataforma per unes Pensions Dignes de Pego, que aquesta matinada han eixit en autobusos des de la Marina Alta. Els pensionistes secundaran la manifestació que ha convocat la Coordinadora Estatal de Pensionistes amb la finalitat de reclamar unes pensions dignes.
Els jubilats reivindicaran, a més, que les prestacions estiguen vinculades a la pujada de l’IPC. La protesta coincideix amb el pla pressupostari que el govern en funcions ha enviat a Brusel·les i que preveu una pujada de 9 dècimes en les pensions per la pròxim any.
El nostre territori també acollirà aquest dimecres algunes protestes per a reivindicar unes pensions dignes. Concretament a la plaça Major de Castelló es concentrarà aquesta vesprada el col·lectiu de pensionistes, que llegirà un manifest per a reclamar una millora en les prestacions. El col·lectiu ha convidat a unir-se a la protesta a partits, associacions i sindicats de les comarques del nord.
Més llegit
-
Morrissey suspén el concert de València per culpa del "soroll" de les Falles, que li impedix dormir
-
L’alcalde d’Almussafes inicia accions legals contra la secretària general del PSPV per injúries
-
Detenen un home a Xirivella per amenaçar i assetjar lone Belarra per Instagram
-
Mascletà en directe del dijous 12 de març de les Falles 2026 de València
-
Quantes paraules del vocabulari faller coneixes?
-
Renfe veu viable que els trens arriben a l'estació del Nord en les mascletaes, però els pararà a Albal mentre no reba "garanties de seguretat" de l'Ajuntament