Paella Sense Fronteres: aprendre cuina valenciana per a trobar treball
La Fundació Novaterra i el xef Rafa Margós col·laboren en aquest projecte d’integració social
El projecte Paella Sense Fronteres utilitza el plat més característic de la gastronomia valenciana com a eina per a la inserció social de persones migrants.
Es tracta d’una activitat on participa la Fundació Novaterra i el reconegut arrosser de Xiva (Foia de Bunyol) Rafa Margós, que mostra el secret de la paella per a la formació dels huit assistents, en una recepta perfecta d'integració i solidaritat.
Molts d’ells ja tenen experiència en el sector de la gastronomia, i la idea és que aprenguen cuina valenciana i que això els puga ajudar a trobar un futur laboral, explica Jorge Barber, de la Fundació Novaterra.
L’alumnat ha escoltat atentament les explicacions del mestre arrosser sense perdre'n detall i ha posat en la paella tot el seu interés, aprofitant la lliçó al màxim.
Més llegit
-
Detenen el camioner drogat que ha atropellat mortalment una jove de vint anys a València
-
Mor Manolo Molero, creador de l’emblemàtica llibreria especialitzada en còmic Futurama
-
Pérez Llorca i el gerent d'El Ventorro testificaran el 21 de novembre en la causa de la dana
-
Una jove de dèsset anys se suïcida a Torrevieja
-
El jutge cita Koldo García i De Aldama el 27 i 28 de novembre pel cas de les mascaretes
-
Espanya prohibix criar aus a l’aire lliure davant de l’augment del risc de grip aviària