Nova concentració a València en solidaritat amb Colòmbia
Sota el lema ''Encén una llum per Colòmbia'', desenes de persones s'han reunit per a donar suport a les reivindicacions democràtiques del poble colombià
Per tercer dissabte consecutiu, desenes de colombians i colombianes s'han concentrat a la plaça de la Mare de Déu de la ciutat València contra la repressió i la violència que es viu al seu país des de fa setmanes. La concentració d'aquesta vesprada l'han convocada les organitzacions Movice, la Col·lectiva de dones refugiades i exiliades, Aesco, Intersindical Valenciana, Comisions Obreres, el Servei Jesuita a Migrants i l'Aliança per la solidaritat.
Els assistents han volgut mostrar la seua solidaritat i suport a les reivindicacions democràtiques del poble colombià i han demanat la fi de la "violència repressiva de l'Estat contra les persones que es manifesten pacíficament", sota el lema ''Encén una llum per Colòmbia''.
Les organitzacions socials colombianes denuncien que més de 40 joves han mort durant les mobilitzacions, més de 400 persones han desaparegut i milers han resultat ferides.
Més llegit
-
Una desfilada de devoció per a teixir un crit de pau
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
Carsí es disculpa per no acabar falles i lamenta "la falsa lucidesa d'un taller moribund que no va donar més de si"
-
Ferit greu un xiquet de dos anys que va caure del balcó d'un edifici a Catarroja
-
La Comunitat Valenciana s’acomiada del ponent amb un augment de la nuvolositat i un descens de la temperatura
-
El món faller obri la porta a una tercera sessió de l’Ofrena
Més vist
Més escoltat
-
17.03.2026 | 90 minuts
-
18.03.2026 | Les notícies del migdia
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Primera Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Segona Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Quarta Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Tercera Part