Normalitzar la circulació de rodalies entre València i Castelló de la Plana costarà mesos, segons Adif
L'entitat pública establirà un sistema alternatiu de trànsit abans de Nadal entre les estacions de Puçol i Alboraia
Adif ha emés un comunicat aquest dimecres en què ha advertit que restablir per complet la circulació ferroviària de la línea C6, entre València i Castelló de la Plana, tardarà mesos “donada la importància dels danys” causats pel robatori d’un quilòmetre de cable i el posterior incendi de la caseta tècnica de l'estació de Massalfassar.
Una vegada fetes les primeres avaluacions, Adif ha iniciat els treballs necessaris per a poder restablir la normalitat "al més prompte possible". De manera transitòria, l’entitat pública ha previst mesures provisionals per a reduir els retards "en la mesura que siga possible".
La primera de les mesures transitòries consisteix a establir, abans de Nadal, un sistema de gestió de trànsit alternatiu a l'existent entre les estacions de Puçol i Alboraia, a l'Horta Nord.
En una segona fase es preveu implantar un sistema automàtic en el mateix tram, la qual cosa reduirà les afectacions a la circulació. Adif ha precisat que la previsió per a restablir la circulació "en condicions normals no es pot definir encara".
Aquesta avaria ha provocat cancel·lacions de trens de rodalies, que se sumen a les supressions que el servei ja pateix de forma constant.
Més llegit
-
Mazón presenta Endavant, un pla de reconstrucció postdana amb 339 mesures i 29.000 milions de pressupost
-
Adif obri el corredor que connecta a peu les estacions de València Nord i Joaquim Sorolla
-
Turís reobri el pont sobre el riu Magre que va desfer la riuada
-
À Punt incrementarà la producció pròpia en directe amb una aposta especial per la informació i l’esport amb l’objectiu de rellançar l’audiència
-
Un incendi afona dos embarcacions al port de Dénia i obliga a confinar-ne altres
-
L’onada de calor a Europa deixa temperatures rècord a França, Alemanya o el Regne Unit
Més vist
Més escoltat
-
27.06.2025 | “Una cançoneta i mo n’anem”: homenatge a ABBA
-
29.06.2025 | Línia de fons
-
27.06.2025 | L'estiu 'A la fresca' amb Eduard Forés i Maria Fuster
-
27.06.2025 | “Gran Pantalla”: cinema de neumàtics i gasolina
-
29.06.2025 | Amunt i avall | Tercera Part
-
29.06.2025 | Les notícies de migdia cap de setmana