Moren quatre persones en un atropellament intencionat a Torrejón de Ardoz
Hi ha deu ferits de diversa consideració i tres persones detingudes
Quatre persones han mort la matinada d'aquest dissabte i deu més han resultat ferides de diversa consideració en un atropellament intencionat a Torrejón de Ardoz (Madrid). Quatre dels ferits estan molt greus i els han traslladat a diversos hospitals. Hi ha tres persones detingudes.
Els fets han tingut lloc a les 02:44 de la matinada i entre les víctimes mortals hi ha una dona de 70 anys i tres homes de 40, 60 i 17. Fins a 22 dotacions sanitàries han acudit al lloc dels fets en activar-se l'incident de múltiples víctimes.
Tres persones estan detingudes com a presumptes responsables de l'atropellament intencionat, que va tindre lloc després d'una baralla.
Segons fonts policials, una patrulla de la Guàrdia Civil va fer parar a la població de Seseña un cotxe que circulava amb bonys i sense para-xocs, dins del qual viatjaven els tres individus que han sigut detinguts. Una quarta persona, presumptament implicada en l'atropellament, hauria fugit.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
La dana agrana les comarques del nord de València i de Castelló
-
València desallotja platges i tanca parcs i cementeris per l'alerta de pluja
-
Atenen una dona amb parada cardíaca després de rebre l'impacte d'un llamp a la Marina
-
L'Aemet eleva l'alerta per pluges a nivell roig a Terol i Lleida
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any