Dos menors ferits als festejos de Canet d'en Berenguer per l'enganxada d'una vaca
Els ferits, de catorze i quinze anys, presenten ferides lleus
Dos menors d'edat, un de quinze i l'altre de catorze anys, han resultat ferits aquest diumenge després de patir l'enganxada d'una vaca en la celebració dels bous al carrer de les festes de Sant Antoni a Canet d'en Berenguer (Camp de Morvedre).
Tot i que les ferides que presenten ambdós són lleus, han sigut traslladats a l'Hospital de Sagunt La Mini Fe, segons ha confirmat la Policia Local del municipi a À Punt Notícies.
La normativa de festejos taurins de la Comunitat Valenciana prohibeix la participació de menors de setze anys en aquest tipus d'actes, als quals només poden acudir com a espectadors.
Paral·lelament, aquest dissabte al migdia un home de 45 anys va resultar ferit i va quedar inconscient també per l'enganxada d'un bou a Benifairó de les Valls (Camp de Morvedre). Va ser traslladat també a l'Hospital de Sagunt La Mini Fe.
Més llegit
-
Rafa Mir, condemnat a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions
-
Pérez Llorca s'obri a negociar un nou model de finançament si es convoca el Consell de Política Fiscal
-
Ortí, sobre les negociacions amb els sindicats: “Hem de posar-nos a treballar ja per a començar el curs a setembre”
-
Un banc de meduses obliga a intervindre el CICU en un triatló a Tavernes de la Valldigna
-
L'expedient perfecte d'Amaia: la jove d'Algemesí que ha conquerit la PAU amb un 14
-
Metges valencians tallen carrers davant de diversos hospitals en l'inici de la quinta setmana en vaga