La mare de Marta Calvo demana la presó permanent revisable per a l'acusat de matar la filla
Aquest dijous acaba el termini de les acusacions particulars per a presentar els seus escrits d'acusació i s'espera que tant els advocats de la resta de les víctimes com de la Fiscalia ho facen també al llarg del dia
La mare de Marta Calvo, com a acusació particular, ha demanat la presó permanent revisable per a Jorge Ignacio Palma, l'acusat d'assassinar la filla. En l'escrit presentat, Marisol Burón també demana sis anys de presó per a Palma per un delicte contra la salut pública, tres anys més per un delicte contra la integritat moral i 15 anys de presó pel delicte d'agressió sexual, segons l'escrit al qual ha tingut accés À Punt. En el aquest, la família també demana una indemnització de 150.000 euros.
Aquest dijous acaba el termini de les acusacions particulars per a presentar acusacions i s'espera que tant els advocats de la resta de les víctimes com de la Fiscalia ho facen també al llarg del dia.
El jutjat número 20 de València va decidir, al final del mes de novembre, prorrogar dos anys més la presó provisional per a Jorge Ignacio Palma, el presumpte assassí de Marta Calvo. Jorge Ignacio Palma, assassí confés de Marta Calvo, va afirmar haver desmembrat el cos de la jove després d'una presumpta mort accidental, i haver repartit les restes per diversos contenidors de Manuel (Ribera Alta), les autoritats, després de huit mesos de recerca, no van poder localitzar les restes. Al novembre es van complir dos anys dels fets.
La mare de Marta Calvo també va presentar el novembre una iniciativa legislativa al Congrés, on demana al govern espanyol que augmente les penes als criminals que amaguen els cossos de desaparegudes com la seua filla i no revelen on estan les restes de les seues víctimes. Demanen que el Codi Penal ho contemple com un delicte nou.
Més llegit
-
Troben mort un resident britànic en una zona d’obres d’un hospital privat de Benidorm
-
Mor un home en un accident de motocicleta a la carretera del Saler
-
El pare d’una adolescent morta en l’incendi de Campanar: “El tema econòmic no m’interessa, l'única cosa que busque és que s’investigue tot”
-
El xòfer de Mazón precisa que van eixir del Palau a les 20:00 h i que l'ES-Alert els va sonar quan encara no havien abandonat València
-
El València Basket, primer semifinalista de la Copa del Rei
-
Mor el periodista Pere Miquel Campos