Localitzen cinc migrants arribats en una pastera a Xàbia
És la sisena embarcació que arriba a les costes de les comarques del sud en una setmana
Cinc migrants arribats en una pastera han sigut interceptats aquest dijous a la costa de Xàbia (Marina Alta). Es tracta de la sisena embarcació en poc més d’una setmana que arriba a les comarques del sud.
Segons la Creu Roja, han localitzat els migrants quan es trobaven a terra i els han traslladat a la caserna de la Guàrdia Civil.
Aquesta detecció es produeix una setmana després que a les costes de les comarques del sud, en poc més de 24 hores, se'n localitzaren quatre més on viatjaven més de 30 persones. Les embarcacions arribaren a Torrevella, Alacant, el Poble Nou de Benitatxell i l'Alfàs del Pi.
Més llegit
-
Els trens de Rodalia no arribaran a València abans de les mascletaes, però es programaran més combois en les hores prèvies
-
Jove cantant de Cullera reinventa el clàssic "Xiqueta meua" en una cançó tecno d'empoderament femení
-
Dos detinguts per agredir un professor i arrancar-li part d'una orella en un institut d’Alcoi
-
Un mort a la CV-941 i set ferits en un accident a Santa Pola entre dos cotxes i un autobús
-
Renfe culpa l'Ajuntament de València pels trens afectats per les mascletaes i esborra un tuit que l'acusava de no garantir la seguretat
-
El president de la Cambra de Comerç d'Alacant queda en llibertat amb càrrecs