Localitzen cinc migrants arribats en una pastera a Xàbia
És la sisena embarcació que arriba a les costes de les comarques del sud en una setmana
Cinc migrants arribats en una pastera han sigut interceptats aquest dijous a la costa de Xàbia (Marina Alta). Es tracta de la sisena embarcació en poc més d’una setmana que arriba a les comarques del sud.
Segons la Creu Roja, han localitzat els migrants quan es trobaven a terra i els han traslladat a la caserna de la Guàrdia Civil.
Aquesta detecció es produeix una setmana després que a les costes de les comarques del sud, en poc més de 24 hores, se'n localitzaren quatre més on viatjaven més de 30 persones. Les embarcacions arribaren a Torrevella, Alacant, el Poble Nou de Benitatxell i l'Alfàs del Pi.
Més llegit
-
Diumenge amb pluges molt intenses al litoral de València, en avís roig des de les 12:00 hores
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
Pluges generals i molt fortes. AVÍS ROIG ACTIU
-
La Comunitat Valenciana registra el major augment de població d’Espanya, amb Torrevieja, Gandia i Benidorm al capdavant