En llibertat dos dels cinc responsables de Magrudis detinguts després d’una jornada de registres
La Junta d’Andalusia presentarà una querella contra l’empresa, presumpta responsable del brot de listeriosi.
La Guàrdia Civil ha detingut el propietari de l'empresa Magrudis, els dos fills i altres dos responsables després dels registres que ha realitzat durant diverses hores per orde del jutjat d'instrucció 10 de Sevilla. La justícia investiga l’empresa com a presumpta responsable del brot de listeriosi declarat el 15 d'agost, que ha deixat arrere tres persones mortes, set avortaments, i més de 200 persones ingressades. Fonts de l'operació han confirmat que dos dels detinguts ja han quedat en llibertat, però es desconeix la identitat.
Els altres tres passaran el dijous a disposició de la magistrada que porta el cas, Pilar Ordóñez, perquè decidisca quin serà el futur immediat d'aquestes persones. Prèviament, tres d'ells han sigut traslladats a diversos immobles que la jutgessa Pilar Ordóñez ha ordenat registrar.
Tres dels cinc detinguts són el gerent de l'empresa, José Antonio Marín, i els seus dos fills, un d'ells l'administrador i soci únic, Sandro José Marín Rodríguez.
Al voltant de les 12:15 hores d’aquest dimarts, Marín Rodríguez i un altre responsable de l'empresa han entrat amb diversos agents a la nau industrial de Magrudis a Sevilla, on s'han produït registres per part d'agents de la Unitat Central Operativa del Servei de Protecció de la Naturalesa (Seprona) de la Guàrdia Civil.
Res més conéixer els fets, el govern andalús ha anunciat la presentació d'una querella contra Magrudis i ha oferit "tota la col·laboració" de l'executiu a la justícia i les forces de seguretat.
Més llegit
-
L'alcaldessa de València: "Farem una ordenança de neteja molt dura, amb sancions de fins a 3.000 euros"
-
Investiguen una dona per haver provocat, presumptament, un incendi a Onda
-
RTVE informa que la decisió del consell d'administració no impedix la celebració del Benidorm Fest
-
"Gaza està en flames": Israel inicia la invasió de la capital de la Franja
-
Polèmica en l'inici de curs universitari a Alacant per la ponència d'un denunciat per violència masclista
-
El taulell s'estabilitza i creix un 1,3% en vendes i un 3,5% en producció i ocupació en el primer semestre
Més vist
Més escoltat
-
17.09.25 | Amunt i avall | Segona Part
-
17.09.2025 | Les notícies del migdia
-
17.09.2025 | Cadena de valor T8 | L'ocupació a Espanya
-
16.09.2025 | Alberto Baño i Pilu Fontan presenten la comèdia ‘Canviarem bolquers segons el BOE’
-
17.09.2025 | Les notícies del matí
-
17.09.2025 | “Memòries i patrimonis personals” un projecte per recuperar béns afectats per la DANA