L'Umbracle acull l'homenatge a les víctimes valencianes de la covid
En l'acte d'enguany en record de les més de 10.000 persones que moriren a causa de la pandèmia només hi ha hagut presència política
La política valenciana s'ha citat aquest dissabte per a retre homenatge a les més de 10.000 víctimes valencianes que va deixar la covid. L'acte, impulsat per les Corts, ha tingut lloc a l'Umbracle de la Ciutat de les Arts i les Ciències de València, tal com es va fer l'any passat.
En aquesta ocasió, tanmateix, ha tingut caràcter institucional i sols hi han acudit representants polítics com el president de la Generalitat, Ximo Puig; els dos vicepresidents, Aitana Mas i Héctor Illueca; el president de les Corts, Enric Morera; l'alcalde de València, Joan Ribó, o la delegada del govern de la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé.
Durant l'homenatge s'ha fet entrega de diversos rams d'hortènsies blanques, tal com s'ha fet des del 2020, al monument en honor a les víctimes ubicat a l'Umbracle, El record de la terra, de l'alcoiana Rosana Antolí, un cor roig amb canonades per on circula l'aire, "el que li va faltar a totes les víctimes de la covid de la Comunitat Valenciana".
Més llegit
-
Set anys de presó per a l'exdirector de l'Hospital General de València Sergio Blasco per manipular contractes sanitaris
-
L’Agència Espacial Europea capta la foto més gran del cor de la Via Làctia, amb seixanta milions d'estreles
-
La UDEF assenyala que Zapatero va cobrar 200.000 euros per mediar amb el govern de Bolívia a favor d'una empresa
-
Més de 4.400 professionals, 20 helicòpters i vora 300 milions d'euros: arranca el major operatiu antiincendis de la Comunitat Valenciana
-
Un alacantí conserva la història de les Fogueres en més de 70.000 fotografies
-
El Senat dels Estats Units es mostra per primera vegada favorable a acabar amb la guerra de l’Iran