L'IVF permetrà el teletreball fins a tres dies setmanals
El personal de l'Institut Valencià de Finances podrà treballar a distància en determinades circumstàncies, com és la cura de menors o viure a més de 100 quilòmetres del centre de treball
El Consell General de l'Institut Valencià de Finances (IVF) ha aprovat el seu pla de teletreball en el qual estableix el protocol en què el personal podrà treballar de manera telemàtica. Així, podran sol·licitar fer faena a casa durant les emergències de salut pública, però també si el personal viu a una distància superior a 100 quilòmetres del centre de treball, en situacions d'assetjament laboral o violència de gènere i d'atenció a menors o dependents que requerisquen una cura específica i continuada.
El personal podrà teletreballar com a mínim un dia a la setmana i com a màxim tres, sent sempre requisit indispensable que almenys dos dies de cada setmana s'acudisca a l'oficina.
Tanmateix, no podran acollir-se a aquesta modalitat els treballadors i treballadores que exercisquen funcions que per la seua pròpia naturalesa exigisquen la seua presència física en les instal·lacions. També queden excloses les persones treballadores amb contractes en pràctiques o per a la formació i l'aprenentatge, ja que són col·lectius que, tal com precisa l'entitat, exigeixen presència física per a complir amb la finalitat formativa del contracte.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
Els estudis de matemàtiques i de medicina, els que tenen les notes d’accés més altes
-
Avisos per tempestes molt fortes dissabte
-
Reobri al bany la platja de les Fonts, a Alcossebre, després de confirmar que l'aigua és apta