L’Audiència de València condemna a cinc anys de presó un educador social per abusos a una menor tutelada
Els magistrats mantenen la mateixa condemna per a l'acusat, exmarit de Mónica Oltra. El primer juí s’ha repetit perquè no s’havia inclòs un informe que dubtava de la credibilitat de la víctima
L’Audiència de València ha condemnat a 5 anys de presó Luis Eduardo Ramírez, exmarit de la vicepresidenta del Consell i consellera d’Igualtat i Polítiques Inclusives, Mónica Oltra, per abusos sexuals a una menor en un centre de protecció on exercia d’educador. Segons la sentència, a què ha tingut accés À Punt NTC, l’Audiència considera provat que va ser autor d’un delicte d’abusos sexuals continuats a una menor de 16 anys amb prevalença.
Els magistrats mantenen la mateixa condemna que durant el primer juí, que es va repetir per no haver-s'hi inclòs un informe que dubtava de la credibilitat de la víctima. Després d’escoltar aquest informe, els magistrats sostenen que les proves contra l’acusat es mantenen i li imposen la mateixa condemna que en el primer juí.
El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana va anul·lar el passat mes de juny una primera sentència de l’Audiència de València que condemnava l’educador a 5 anys de presó. Va quedar anul·lada perquè en aquell juí no es va tindre en compte l’informe que posava en dubte la credibilitat de la víctima. L’Audiència de València condemna a 5 anys de presó l’exmarit d’Oltra per abusos a una menor tutelada.
* El tuit ha sigut refet perquè la primera versió no incorporava el cognom de la persona condemnada.
Més llegit
- 
                        
                                                        Martínez Mus assumix la vicepresidència segona que deixa Gan Pampols
 - 
                        
                                                        Convocades les oposicions per a cobrir 1.959 places de mestres, que per primera vegada s'iniciaran al setembre
 - 
                        
                                                        Un accident a la pista de Silla i un altre a l’A-7 col·lapsen les variants de València
 - 
                        
                                                        L'ocupació remunta i marca nou rècord a l'octubre a pesar del repunt lleu de l'atur, amb 742 parats més
 - 
                        
                                                        Carlos Mazón presenta la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"
 - 
                        
                                                        PP i Vox inicien els contactes per a buscar relleu en la presidència de la Generalitat
 
Més vist
Més escoltat
- 
                        
                                                        02.11.2025 | El que ningú els conta del futbol
 - 
                        
                                                        03.11.2025 | 90 minuts
 - 
                        
                                                        03.11.2025 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Manu Yarza, una de les figures més destacades de la nova generació gastronòmica
 - 
                        
                                                        03.11.2025 | ContrÀpunt
 - 
                        
                                                        02.11.2025 | Fora de cobertura T2
 - 
                        
                                                        03.11.2025 | La vesprada d'À Punt | Primera Part