Parcent adverteix que hi haurà restriccions d'aigua si no se'n redueix el consum
Avisen que s’aplicaran "restriccions dràstiques", com ara talls d'aigua, si no s'aconsegueix "un estalvi significatiu i una recuperació en els depòsits d'aigua en les pròximes 24 a 48 hores"
L'Ajuntament de Parcent (Marina Alta) ha advertit que aplicarà "restriccions dràstiques", com ara talls d'aigua, si no s'aconsegueix "un estalvi significatiu i una recuperació en els dipòsits d'aigua en les pròximes 24 a 48 hores". Així ho ha anunciat el consistori de Parcent a través d'un comunicat en el seu compte de Facebook, en el qual ha assenyalat que la situació actual amb l'aigua potable és "molt greu".
"Els nivells en els dipòsits són preocupants i si no es prenen mesures immediates d'estalvi, ens veurem obligats a aplicar restriccions dràstiques, a pesar que estiguem en festes", ha alertat l'Ajuntament de la comarca de la Marina Alta. En este context, ha sostingut que és “imprescindible” que tota la ciutadania faça "un ús responsable de l'aigua, reduint el seu consum al màxim".
"Si no aconseguim un estalvi significatiu i una recuperació en els dipòsits d'aigua en les pròximes 24 a 48 hores, ens veurem forçats a implementar mesures molt severes, com ara talls d'aigua", ha recalcat. Posteriorment, el consistori ha informat que han hagut de tallar el subministrament d'aigua en una zona del Coll de Rates i ha avançat que restabliran el subministrament "tan prompte com siga possible", i que el servei de neteja està utilitzant aigua de reg d'un pou diferent del de Parcent.
Divendres passat, l'Ajuntament de Teulada-Moraira, també de la Marina Alta, va qualificar l'aigua de no apta per al consum en diferents zones de la localitat, amb restriccions d'ús per a beure, cuinar i preparar aliments, podent-se utilitzar per a qualsevol altre ús.
Més llegit
-
Un mort i tres ferits en un tiroteig a Alzira arran d'una disputa familiar
-
L’Imserso entra en crisi: els hotels de Castelló alerten que el programa ja no els compensa
-
Els tests de covid es disparen a les farmàcies amb l'arribada de setembre
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid
-
Detenen a Alacant un home per la mort de la seua parella a Leganés
-
Mor una dona després de patir un accident amb un quad en una zona forestal de la Vall d'Uixó