L'agricultura valenciana, la primera en rebre els avançaments de la PAC de 2018
El pagament de les ajudes directes ascendeix a 30,9 milions d'euros.
El sector agrícola valencià serà el primer de tot el territori espanyol en rebre l'avançament del pagaments directes de la Política Agrària Comuna de la campanya de 2018. Les ajudes ascendeixen a 30,9 milions d'euros.
Al voltant de 39.000 persones que treballen en el sector agrícola i ramader a la Comunitat Valenciana es beneficiaran d'aquests pagaments. Açò suposa que el 70% de les sol·licituds per a accedir a aquestes ajudes seran ateses. Es tracta principalment de les línies de pagament bàsic, a joves, el pagament verd i també als petits agricultors.
Els pagaments es faran efectius del 16 d'octubre al 30 de juny, i la quantitat total de les ajudes és de 100 milions d'euros.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
Condemnats a 20 i 12 anys de presó dos dels quatre acusats d’abús sexual a una menor a la Vall d’Albaida
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
30.06.2025 | A la fresca
-
La Universitat Laboral de Cheste, ciutat educativa de primer nivell
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
Més escoltat
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
27.06.2025 | L'estiu 'A la fresca' amb Eduard Forés i Maria Fuster
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part