L’acusat d’assassinar un jove a colps de destral a Castelló reconeix els fets
Assegura que ho va fer pressionat per un dels menors, que ja ha sigut jutjat pel mateix cas.
L’acusat de matar a colps de destral un jove a Castelló l'any 2017 ha reconegut aquest dilluns durant el juí que va agredir la víctima diverses vegades amb aquest estri. A més, ha assegurat que ho va fer pressionat per un dels dos menors que ja han sigut jutjats pels mateixos fets.
Segons ha explicat l'advocada de l'acusació, el processat ha reconegut que el dia dels fets havia consumit drogues i que es va veure “embolicat” en la situació, ja que ell no tenia res en contra de la víctima.
Així, la lletrada ha explicat que l'acusat ha declarat que un dels menors el va pressionar perquè cometera els fets.
Per la seua banda, l'advocada de la defensa abans de començar el juí, ha assenyalat que a l'acusat l’han intentat agredir a la presó, per la qual cosa l’han hagut de traslladar a una cel·la d'aïllament.
Més llegit
-
Avís groc per temperatures altes, vent i granissades en bona part de la Comunitat Valenciana
-
Feijóo, en la clausura del Congrés Nacional del PP: "Només hi ha dos opcions, o Sánchez o jo"
-
Un ferit greu per cremades després d'una explosió en una xurreria d'Albacete
-
Musk funda un partit polític per a "retornar la llibertat" als Estats Units
-
Mig miler de veïns de la Vall d’Uixó patixen talls de llum en plena onada de calor
-
L'accident d'un camió carregat d'àcid clorhídric a l'A-7 obliga a confinar durant hores el veïnat d'Alcàsser