Els homes encara cobren un 22% més que les dones per fer la mateixa faena
Aquest diumenge se celebra el Dia Internacional de la Igualtat Salarial i, per a aconseguir-la, les organitzacions aposten per plans d’igualtat a les empreses i contractar persones subrepresentades
El 18 de setembre se celebra el Dia Internacional de la Igualtat Salarial, una jornada que convida a reflexionar i actuar contra aquest problema, encara molt present a la societat. De fet, els homes cobren un 22% més que les dones per fer una faena igual o d'un mateix valor.
Per això, calen ferramentes que corregisquen aquesta diferència, com la implantació dels plans d'igualtat a les empreses o el foment de la contractació d’una dona o un home si el departament en té una subrepresentació.
L’equiparació salarial, segons les veus expertes, també seria molt beneficiosa per a la corresponsabilitat i la reducció de les xifres de violència masclista.
Més llegit
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura