La Guàrdia Civil localitza un pastor que feia un dia que estava aïllat a la muntanya, a Catadau
L'han trobat en el paratge conegut com les Pedrisses i en bon estat de salut
La Guàrdia Civil de Llombai i el Servei Aeri de la Guàrdia Civil de la sisena zona ha localitzat a un home de 62 anys, de nacionalitat espanyola, que feia més de 24 hores que estava incomunicat en el paratge conegut com les Pedrisses, al terme municipal de Catadau.
Aquest dilluns, a les 10:00 hores, familiars d'un home de 62 anys es van personar en les dependències de la Guàrdia Civil de Llombai. Van informar els agents que el dia anterior havia eixit a pasturar a les ovelles i no havia tornat.
Els familiars també van comunicar als agents que el telèfon mòbil no donava senyal i en l'última conversa telefònica que van tindre els va fer saber que estava plovent moltíssim, que amb els grans torrents era conscient que no podia tornar i que intentaria buscar refugi.
Els familiars havien intentat accedir a la zona amb els vehicles particulars, i asseguraven als agents que era impossible arribar per terra al lloc.
La Guàrdia Civil va posar immediatament en marxa el dispositiu de cerca i localització d'aquesta persona, format per diferents patrulles de la cos de Llombai, i també van activar el Servei Aeri de la Guàrdia Civil.
Les patrulles es van desplaçar cap a la zona que descrita, però la pluja i els torrents els van impedir el pas.
A les 13:00 hores de dimarts, el Servei Aeri de la Guàrdia Civil, fins i tot amb el mal temps i la poca visibilitat, va localitzar a l'home. L'helicòpter va aconseguir aterrar i l'home els va explicar que estava bé i que el seu telèfon mòbil s'havia quedat sense bateria. A més, va informar els agents que estava cuidant de les ovelles i que tornaria a la casa quan parara de ploure, que tenia roba, queviures i un refugi en un corral.
L'home, després d'agrair el treball dels agents, va demanar que comunicaran a la família que es trobava bé per a no preocupar-los.
Més llegit
-
El nivell de la mar ja ha pujat molt més del que estimaven els models: "Podem vore impactes devastadors"
-
L’Ajuntament de València suspén la mascletà d'este dijous per la pluja
-
La pluja i un seguit d'accidents i avaries causen retencions quilomètriques als accessos a València
-
Reobri l'AP-7 en direcció a València, però continua tallada a Alcalà de Xivert en direcció a Barcelona
-
Dijous de pluja més general i amb tempestes locals
-
El cens faller a la ciutat de València creix en 8.000 persones en un any, fins a superar els 128.000 fallers i falleres
Més vist
Més escoltat
-
03.03.2026 | "Psicologia", amb Lorena Gascón | Cinema i trastorns mentals: entre realitat i ficció
-
04.03.2026 | 90 minuts
-
03.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
03.03.2026 | Cadena de valor | Els efectes econòmics del conflicte a l’Iran arriben a la Comunitat Valenciana
-
03.03.2026 | Les notícies del migdia
-
03.03.2026 | ContrÀpunt