La Guàrdia Civil intercepta un cotxe a 211 km/h en l'AP-7 a Oriola
El conductor està investigat com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat viària per superar en més 100 km/h la velocitat permesa
La Guàrdia Civil investiga el conductor d'un turisme d'alta gamma per un delicte contra la seguretat viària per circular amb excés de velocitat. Conduïa a 211 quilòmetres per hora quan la velocitat en el tram de la via era de 110.
El vehicle va ser interceptat per l'autopista AP-7 al seu pas pel municipi d'Oriola per efectius del destacament de Trànsit de Torrevella en un control de velocitat estàtic.
El conductor és un home, de 35 anys, resident al Pilar de la Foradada. Per aquests fets, està investigat com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat viària per superar en més 100 km/h la velocitat permesa.
Els agents han instruït les diligències, que han sigut remeses al jutjat d'instrucció número 1 d'Oriola, on s'ha emplaçat el conductor a judici ràpid.
Aquest tipus de delicte es troba recollit en l'article 379 del Codi Penal i pot ser castigat alternativament amb la pena de presó de tres a sis mesos, multa de sis a dotze mesos o amb la de treballs en benefici de la comunitat de 31 a 90 dies. En qualsevol cas, té privació del dret a conduir vehicles de motor i ciclomotors per temps superior a un anys i fins a quatre anys.
Més llegit
-
Troben mortes amb signes de violència una dona i la filla de dotze anys en una vivenda de Xilxes
-
Mor un treballador en una empresa de Callosa d’en Sarrià en caure des de la teulada
-
Commoció a Benicàssim per l'assassinat d’una infermera comés per l’exmarit al centre de salut
-
Moren cinc adolescents en l'incendi d'un bloc de vivendes a Manlleu, Barcelona
-
Un sisme de magnitud 2,4 es deixa sentir a Antella
-
Dimitix el número dos de la policia després de la querella d'una agent per agressió sexual
Més vist
Més escoltat
-
16.02.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
16.02.2026 | El primer coliving de Godella
-
16.02.2026 | ContrÀpunt
-
16.02.2026 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part
-
16.02.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Luis Valls, una cuina que esprem el territori
-
17.02.2026 | Amunt i avall | Tercera Part