Darias confirma la fi de la mascareta en el transport: serà el dimecres 8 de febrer
La ministra de Sanitat ha anunciat que el seu ús ja no haurà de ser obligatori
La ministra de Sanitat, Carolina Darias, ha anunciat aquest dimecres que durà al Consell de Ministres del pròxim dimarts 7 de febrer la fi de l'obligatorietat de les mascaretes en el transport públic. Per tant, la seua aplicació entraria en vigor previsiblement un dia després, dimecres 8 de febrer, quan la norma es publique en el BOE.
La decisió que ha concretat Darias ja havia sigut avançada per la portaveu del Govern d'Espanya, Isabel Rodríguez. I és que, poc abans, Rodríguez ha confirmat que l'executiu està estudiant l'impacte de les mesures per a controlar l'accés de viatgers des de la Xina per a acabar de prendre la decisió de retirar l'obligatorietat de portar mascareta en el transport públic.
En entrevista amb CMMedia recollida per Europa Press, ha aprofundit en el fet que el govern i la societat ja han fet "diferents passos" per a "recuperar la normalitat".
Amb tot, la ponència d'alertes "ha treballat en aquest temps" pendent de l'evolució després de les noves normes adoptades al desembre davant del repunt de casos al país asiàtic.
Més llegit
-
Insults, maltractament físic, amenaces i falta de menjar: les acusacions dels fills de l’exmilitar i l'entrenadora de futbol Patricia Campos
-
Educació i els sindicats de la concertada acorden implantar la jubilació parcial del professorat
-
El Consell aprova modificar el currículum de batxillerat per a adequar-lo a la normativa estatal i a les PAU
-
Els estudiants valencians obtenen la segona nota d'accés a la universitat més baixa de tot Espanya
-
Veneçuela confirma 920 persones mortes, 3.360 ferides i almenys hi ha 14 espanyols sepultats
-
Baldoví reclama avançar les eleccions després de tres anys de govern del PP i Vox