El Festival de Milotxes de València torna a la platja del Cabanyal
València recupera aquest Dilluns de Pasqua el tradicional Festival de Milotxes, després de tres anys de pausa per la pandèmia, una jornada lúdica que omplirà de color i moviment el cel dels Poblats Marítims durant tot el dia.
La jornada començarà a les 11:30 hores i s'allargarà fins a les 19:00 hores amb un ampli programa d'activitats amb tres tallers gratuïts de confecció de milotxes per a xiquetes i xiquets de 8 a 14 anys.
La platja del Cabanyal es dividirà en dues grans zones: una de competició i una d'exhibició. Durant tota la jornada hi haurà milotxes estàtiques de diferents grandàries, entre les quals diverses milotxes gegants de més de 30 metres d'envergadura, i es podrà admirar el vol de catxirulos acrobàtics de 2 i 4 fils.
De vesprada, a partir de les 17:00 hores, tindrà lloc la programació dedicada a la competició, amb el Campionat de la Comunitat Valenciana de Vol de Milotxes Acrobàtiques de 2 i 4 fils.
El festival, que està organitzat per la Fundació Esportiva Municipal en col·laboració amb el Club de Milotxes de la Comunitat Valenciana, arriba a la XXII edició amb altes expectatives de participació i un oratge primaveral.
Més llegit
-
L’alcalde de la generació Z i un dels més joves d'Espanya: Jaime Ruix governarà la Pobla de Vallbona amb 26 anys
-
El professorat enceta este dilluns una tercera setmana de mobilitzacions
-
L’activista valenciana Emilia Nacher relata en À Punt les tortures patides després de la intercepció de la Flotilla cap a Gaza
-
Les infeccions sexuals es disparen entre els majors de seixanta anys
-
L'aprenentatge de llengües retarda l'aparició de malalties cognitives
-
València instal·la deu radars a les principals rondes per a reduir els accidents greus
Més vist
-
23.05.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
Animalades, un món bestial | Amb gust o sense
-
Los santos inocentes
-
Certamen Provincial de Bandes Diputació de València 2024 Secció Primera: Unió Artística Musical de Montroi
-
Així va ser el desplaçament de l'afició granota a Sevilla
-
24.05.2026 | Informatiu nit | L'oratge