Dos ferits lleus en un incendi en un cèntric restaurant de València
La columna de fum ha sigut visible des de diversos punts de la ciutat
Dues persones han resultat ferides lleus aquest dilluns en l'incendi d'un cèntric restaurant de València, segons ha informat la Policia Local. Les flames s'han declarat al voltant de les 17 hores, per causes que encara s'investiguen, i s'han donat per extingides uns 40 minuts després, si bé la columna de fum ha sigut visible des de diversos punts de la ciutat.
El restaurant afectat es troba a la cantonada del carrer Forners amb Ribera, a pocs metres de la plaça de l'Ajuntament de la capital valenciana.
El CICU ha mobilitzat una unitat de suport vital bàsic (SVB), l'equip sanitari de la qual ha assistit un home, de 24 anys, per cremades en la cara i en una mà. Posteriorment, al ferit l'han traslladat a l'Hospital La Fe de València.
Més llegit
-
Sánchez respon a Trump: “La nostra postura es resumix en un ‘No a la guerra’”
-
Un accident a Alcalà de Xivert i un altre a Moncofa obliguen a tallar l’AP-7 en els dos sentits
-
El pas de Regina deixarà pluja dèbil a les comarques centrals i al nord, vent de gregal al sud i pols en suspensió
-
Els últims afusellaments del franquisme i un homenatge a Ronsard: així són els versos inèdits d’Estellés
-
Més pluges a la vista
-
Trump anuncia que tallarà tot el comerç amb Espanya perquè "és un soci terrible"
Més vist
Més escoltat
-
03.03.2026 | 90 minuts
-
03.03.2026 | "Psicologia", amb Lorena Gascón | Cinema i trastorns mentals: entre realitat i ficció
-
03.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
03.03.2026 | Cadena de valor | Els efectes econòmics del conflicte a l’Iran arriben a la Comunitat Valenciana
-
03.03.2026 | ContrÀpunt
-
02.03.2026 | La vesprada d'À Punt